ZAGREB, 5. svibnja (Hina) - Jedanaesti međunarodni poslovni turistički sajam ITTF i Peti međunarodni sajam vina i opreme za vinogradarstvo i vinarstvo Vinovita održat će se od 12. do 15. svibnja na Zagrebačkom velesajmu. Kao središnja
turistička promidžbena manifestacija u Hrvatskoj, ITTF '99. održat će se pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma RH, a u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ), rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare na Zagrebačkom velesajmu.
ZAGREB, 5. svibnja (Hina) - Jedanaesti međunarodni poslovni
turistički sajam ITTF i Peti međunarodni sajam vina i opreme za
vinogradarstvo i vinarstvo Vinovita održat će se od 12. do 15.
svibnja na Zagrebačkom velesajmu. Kao središnja turistička
promidžbena manifestacija u Hrvatskoj, ITTF '99. održat će se pod
pokroviteljstvom Ministarstva turizma RH, a u suradnji s Hrvatskom
turističkom zajednicom (HTZ), rečeno je na današnjoj konferenciji
za novinare na Zagrebačkom velesajmu. #L#
Na ovogodišnjem ITTF-u sudjelovat će 190 inozemnih i domaćih
izlagača, a pod utjecajem 'kosovske krize' broj je sudionika za 20
posto manji nego lani.
Prema riječima direktora Glavnog ureda HTZ-a Marijana Bulata,
očekuje nas vrlo teška turistička sezona sa slabijim turističkim
rezultatima i deviznim priljevom od planiranog. Lani je od turizma
u Hrvatskoj zabilježeno 2,7 milijardi američkih dolara deviznog
prihoda, dok se od ove godine očekivalo tri milijarde dolara.
No, iako je zbog NATO-ve intervencije na SRJ buking za Hrvatsku stao
u većini emitivnih turističkih zemalja, u posljednjih nekoliko
dana na tim je tržištima primjetno lagano "otopljavanje", pa se
strani turisti ponovno počinju zanimati za hrvatske turističke
aranžmane. Zbog toga, naglasio je Bulat, postoji nada da će se
situacija ipak uspješno sanirati.
HTZ će u lipnju, dodao je, provesti kampanju televizijskog
oglašavanja hrvatske turističke ponude u Njemačkoj, Austriji,
Italiji, Mađarskoj, Sloveniji, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj i
Bosni i Hercegovini, sa čijih se tržišta ove godine očekuje dolazak
većine turista.
Na ovogodišnjem ITTF-u ukinuta je stroga podjela na poslovne i dane
za široku publiku. Sajam će umjesto tri, trajati četiri dana, a
širokoj će publici vrata biti otovorena cijelo vrijeme trajanja te
sajamske priredbe.
Turističku ponudu svojih zemalja predstavit će i 65 predstavnika iz
45 turističkih agencija iz Austrije, Belgije, Bosne i Hercegovine,
Češke, Italije, Mađarske, Nizozemske, Njemačke, Slovačke,
Slovenije i Velike Britanije. U stručno-popratnom programu održat
će se 14 različitih sadržaja, primjerice okruglih stolova,
prezentacija turističkih zajednica i dr.
(Hina) splj ds