FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NJ 28. IV. SZ: RIJEČNI BRODARI

DE-YU-BRODARSTVO-RAT-GUBICI-Ratovi-Gospodarstvo/poslovanje/financije-Promet NJ 28. IV. SZ: RIJEČNI BRODARI NJEMAČKASUEDDEUTSCHE ZEITUNG28. IV. 1999.Ove godine neće biti ništa od riječnoga brodarstva na Dunavu"Do rata na Kosovu Dunavom su u zapadnu Europu prevožene u prvom redu žitarice i stočna hrana, čelik i željezna ruda, ugljen, riblje brašno i drvo. Za povratak su brodovi utovarivali sojino brašno, umjetna gnojiva, teretna i osobna vozila. 'Lijepo smo razvili taj promet', izjavljuje Klaus Hohberger, tehnički ravnatelj regensburške luke, najvećega njemačkog mjesta na Dunavu za pretovar robe na putu u jugoistočnu Europu. Dok je u travnju 1998. sa 49 brodova istovareno 267 tisuća tona robe, regensburška lučka kapetanija izbrojila je od početka do sredine travnja 1999. samo osam brodova 'a sada, naravno, ne plovi više nijedan', izjavljuje Hohberger. Roba iz Jugoslavije činila je prošle godine 10,78 posto od ukupno 274 milijuna tona ukupnog prometa u Regensburgu. Bugarska, Rumunjska i Ukrajina dosegnule su samo 1,7 do 4,8 posto udjela u prometu regensburške luke.Brodarstvo, špedicija i brodske agencije pripremaju se za ovogodišnje 'potpuno zamiranje' prometa na toj riječnoj prometnici, tvrdi Hohberger. Poduzeća ne žele govoriti o gubicima u
NJEMAČKA SUEDDEUTSCHE ZEITUNG 28. IV. 1999. Ove godine neće biti ništa od riječnoga brodarstva na Dunavu "Do rata na Kosovu Dunavom su u zapadnu Europu prevožene u prvom redu žitarice i stočna hrana, čelik i željezna ruda, ugljen, riblje brašno i drvo. Za povratak su brodovi utovarivali sojino brašno, umjetna gnojiva, teretna i osobna vozila. 'Lijepo smo razvili taj promet', izjavljuje Klaus Hohberger, tehnički ravnatelj regensburške luke, najvećega njemačkog mjesta na Dunavu za pretovar robe na putu u jugoistočnu Europu. Dok je u travnju 1998. sa 49 brodova istovareno 267 tisuća tona robe, regensburška lučka kapetanija izbrojila je od početka do sredine travnja 1999. samo osam brodova 'a sada, naravno, ne plovi više nijedan', izjavljuje Hohberger. Roba iz Jugoslavije činila je prošle godine 10,78 posto od ukupno 274 milijuna tona ukupnog prometa u Regensburgu. Bugarska, Rumunjska i Ukrajina dosegnule su samo 1,7 do 4,8 posto udjela u prometu regensburške luke. Brodarstvo, špedicija i brodske agencije pripremaju se za ovogodišnje 'potpuno zamiranje' prometa na toj riječnoj prometnici, tvrdi Hohberger. Poduzeća ne žele govoriti o gubicima u prometu. 'Sasvim privatno', Hohberger procjenjuje da će u slučaju duljega rata gubitak u prometu samo u Regensburgu iznositi 48 milijuna maraka za ovu godinu. Bavarski Lloyd i društvo za parnu plovidbu Dunavom Cargo, inače sastavni dijelovi istoga dioničarskog društva, očajnički pokušavaju organizirati zamjenski transport cestovnim i željezničkim putovima. Uzvodno i nizvodno od Novog Sada blokirano je 60 od ukupno 155 teretnih brodova spomenutoga društva. 'Preko noći izgubljeno je 50 posto naših prihoda', žali se brodarski menadžer Hans Frank. Još je gora sudbina zadesila passausku agenciju Dunav-Lloyd-Mat (DLM) koja se specijalizirala za prijevoz teretnih vozila, traktora, kosilica i automobila. Četiri dunavska teretnjaka plovila su do početka bombardiranja na potezu od Passaua do Bugarske. Sada je taj posao u potpunosti zamro, izjavljuje menadžer Bojan Stojanov. Nešto je lakše organizatorima putničkoga prometa. Putovanja brodova 'Mozart' i 'Dunavska princeza' od Passaua do bugarske luke Konstance, planirana od lipnja do kolovoza ove godine, prebačena su na 'obilazne trase', izvješćuje Hans-Joachim Birkholz iz holsteinske brodarske tvrtke Peter Deilmann. Spomenuta dva luksuzna putnička broda sada će učestalije ploviti između Passaua i Budimpešte, daleko od rata", napominje Rolf Thym.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙