LONDON, 9. travnja (Hina/AFP) - Zabrinuta zbog poticanja parova na to da planiraju rođenje djeteta 1. siječnja 2000., britanska ustanova za planiranje obitelji namjerava pokrenuti reklamnu kampanju u kojoj će upozoriti da "dijete nije
samo za 2000. godinu, nego ostaje za cijeli život".
LONDON, 9. travnja (Hina/AFP) - Zabrinuta zbog poticanja parova na
to da planiraju rođenje djeteta 1. siječnja 2000., britanska
ustanova za planiranje obitelji namjerava pokrenuti reklamnu
kampanju u kojoj će upozoriti da "dijete nije samo za 2000. godinu,
nego ostaje za cijeli život". #L#
Slogan je kopija onoga kojim se za Božić koristila udruga za zaštitu
životinja koja se bori protiv poklanjanja mačića i pasa koji
poslije blagdana ostanu napušteni.
"Zabrinuti smo jer ljudi misle da na početku novoga tisućljeća
moraju dobiti dijete", rekla je predsjednica ustanove za
planiranje obitelji Ann Weymann.
U Velikoj Britaniji već je organizirano nekoliko reklamnih
kampanja, a u sklopu jedne od njih emitirane su posebne
televizijske emisije o danu u kojemu bi roditelji željeli da im se
rodi dijete, a to je 1. siječnja 2000.
Osim toga, blagdani nikad nisu najbolje vrijeme za traženje
liječničke pomoći, a ne znamo ni kakve će posljedice dolazak 2000.
ostaviti na kompjutorske sustave", rekla je Ann Weymann na BBC-u.
Jedan dužnosnik velikog lanca ljekarna izjavio je da se prodaja
pomagala za određivanje ovulacije u posljednjih nekoliko mjeseci
povećala za 50 posto.
(Hina) rug dgk