FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

BRITANCI POLUDJELI ZA KAVOM

LONDON, 31. ožujka (Hina/AP) - Sve više Britanaca odustaje od svoje tradicionalne šalice čaja za doručak i čeka u redu kako bi naručili dvostruki cappuccino s poluobranim mlijekom.
LONDON, 31. ožujka (Hina/AP) - Sve više Britanaca odustaje od svoje tradicionalne šalice čaja za doručak i čeka u redu kako bi naručili dvostruki cappuccino s poluobranim mlijekom. #L# Nastojeći iskoristiti sve veću popularnost kavana i "McDonalds Corp." se priključio ostalim tvrtkama na tom tržištu. Hamburgerski gigant kupio je "Aroma Ltd.", lanac od 23 kafića u kojima se u živahnoj atmosferi karipske glazbe, u prostoru obojenom u jarkonarančasto i žuto može popiti kava i pojesti sendvič. Posao, navodno, vrijedi između 16 i 24 milijuna američkih dolara, a "McDonalds" je prvi put u svojoj povijesti izvan SAD uložio u nešto što nije lanac hamburgera. Statistike su oskudne, no broj pomodnih kafića u Britaniji u posljednje se tri godine povećao, naročito u Londonu i na "kozmopolitskijem" jugoistoku zemlje. Gosti su mladi, zaposleni ljudi, a sve veća popularnost kafića odražava promjenu u načinu života. Živi se sve bržim ritmom, a ljudi sve češće žele popiti ukusnu šalicu kave u ugodnom prostoru. "U Britaniji je čaj oduvijek bio jako popularan. To se piće udomaćilo više nego kava. Engleski popodnevni čaj s mlijekom ljude podsjeća na njihove bake", kaže Sara Jenkins, marketinška pomoćnica u europskom ogranku tvrtke "Pret A Manger" - lancu lokala koji nude kavu i "snackove", u kojima je cilj poslužiti gosta za manje od 90 sekundi. Dobro pripravljena šalica čaja s mlijekom još ima svoje poklonike, a turisti u tom ritualu mogu uživati u nekom od boljih londonskih hotela. No kafići, koji postoje već desetljećima, postali su popularniji 90-tih godina. "U njima se jače osjeća europski duh. Ljudi uživaju u tome da postoji neko mjesto gdje mogu provesti 20 minuta ili sat, čitati novine i piti kavu", kaže Lizzie Baldwin, koja ima 34 godine, dok su ona i njezin 12-godišnji sin na brzinu popili dva cappuccina u "Aroma shopu" u središtu Londona, po cijeni od 2.25 dolara. Unatoč visokoj cijeni od 1.60 do 2 dolara za malu šalicu crne kave, kafići u centru Londona svakog vikenda ujutro imaju velik promet. U nekima od njih, cappuccino je najpopularniji topli napitak. "Još nije kao u SAD-u, ali ipak ima onih koji naručuju kavu 'za van', što bi prije 10 godina bilo nemoguće", kaže Andrew Barrett, direktor tvrtke "APAX Partners Co.", većinskog vlasnika "Arome". (Hina) car dgk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙