ZAGREB, 24. ožujka (Hina) - Radnici Zagrebačkih transporata i dalje će sprječavati pokušaje sudske pljednidbe kamiona u korist "Croatia busa" iz prostora poduzeća u Planinskoj ulici, izvijestio je na današnjoj konferenciji za novinare
zagrebački povjerenik Saveza samostalnih sindikata Hrvatske (SSSH) Mario Iveković.
ZAGREB, 24. ožujka (Hina) - Radnici Zagrebačkih transporata i dalje
će sprječavati pokušaje sudske pljednidbe kamiona u korist
"Croatia busa" iz prostora poduzeća u Planinskoj ulici, izvijestio
je na današnjoj konferenciji za novinare zagrebački povjerenik
Saveza samostalnih sindikata Hrvatske (SSSH) Mario Iveković. #L#
Sudski izvršitelj je sinoć oko 23 sata po drugi put pokušao obaviti
ovrhu kamiona iz Planinske ulice, ali su ga spriječili vozači
Zagrebačkih transporata koji danonoćno dežuraju u krugu poduzeća.
Prvi put ovrha je, također neuspješno, pokušana 15. ožujka.
Radnici smatraju da su tijekom pretvorbe i privatizacije
Zagrebačkih transporata počinjena brojna kaznena djela iz područja
gospodarskog krinimala kojima su oni izravno pogođeni. Uz to, drže
da je apsurdno poslovati u unajmljenim poslovnim prostorima
Croatia busa u Heinzelovoj ulici dok imaju vlastite prostore u
Planinskoj. Stoga su krajem veljače iz Croatia busa odvezli kamione
u Planinsku, tražeći od uprave nastavak poslovanja na toj
lokaciji.
Mario Iveković naglasio je da je sinoćnja ovrha pokušana unatoč
zahtjevu SSSH za njenom odgodom, dok se ne istraže navodne
pretvorbene malverzacije. Zato je SSSH zatražio izuzeće
zagrebačkog Općinskog suda smatrajući da je on nije samostalan pri
donošenju svojih oduka.
Iveković kaže da su direktori Croatia busa i Zagrebačkih
transporata Leon Sulić i Marko Kesić namjerno sklapali za
Zagrebačke transporte nepovoljne ugovore, kako bi se to poduzeća
ugasilo, a sva imovina prebacila u Croatia bus koji, po njemu
predstavlja utočište za narušeni poslovni sustav "Globus grupa"
Miroslava Kutle. Primjerice, kaže Iveković, nakon što je postalo
jasno da Zagrebački transporti neće moći otplaćivati kredit
Zagrebačkoj banci za sporne kamione, za koji je Croatia bus bio
solidarni jamac, Marko Kesić ponovno je zadužio poduzeće i time ga
praktički uništio. Sindikalac drži da je sporna i dokapitalizacija
Zagrebačkih transporata koja je izvršena tko da su Zagrebački
transporti doznačili novac Glumina banci, a ona i Štedionica Sljeme
taj su novac uplatili Zagrebačkim transportima, pa je
dokapitalizacija fiktivna.
(Hina) duk il