FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: TRENDOVI U OSIGURAVAJUĆOJ INDUSTRIJI I STANJE U HRVATSKOJ

ZAGREB, 24. ožujka (Hina) - Internacionalizacija i globalizacija neizbježni su procesi koji će bitno izmijeniti osiguravajuću industriju i profile usluga koje će ona ubuduće nuditi svojim klijentima. Hrvatska osiguravajuća društva još uvijek su koncentrirana isključivo na domaće tržište. No, uskoro će se morati fokusirati i na europsko, posebice u trenutku kada se Hrvatska priključi euro integracijama, rekao je na svom današnjem predavanju o trendovima u osiguravajućoj industriji u Hrvatskoj gospodarskoj komori Markus Robin, manager konzultantske kuće Ernst & Young zadužen za osiguravajuća društva u regiji istočne i srednje Europe.
ZAGREB, 24. ožujka (Hina) - Internacionalizacija i globalizacija neizbježni su procesi koji će bitno izmijeniti osiguravajuću industriju i profile usluga koje će ona ubuduće nuditi svojim klijentima. Hrvatska osiguravajuća društva još uvijek su koncentrirana isključivo na domaće tržište. No, uskoro će se morati fokusirati i na europsko, posebice u trenutku kada se Hrvatska priključi euro integracijama, rekao je na svom današnjem predavanju o trendovima u osiguravajućoj industriji u Hrvatskoj gospodarskoj komori Markus Robin, manager konzultantske kuće Ernst & Young zadužen za osiguravajuća društva u regiji istočne i srednje Europe. #L# Nužno je zato pripremiti se za jaku konkurenciju, jer ulaskom Hrvatske u Europsku Uniju može se, prema Robinovim riječima, očekivati i dolazak velikih inozemnih osiguravajućih društava. To će dovesti do eliminiranja slabih konkurenata s tržišta, a preostali će svojim klijentima morati nuditi nove usluge, izbjegavati svaštarenje i koncentrirati se na jedan tržišni segment. "Trendovi upućuju na jednostavna rješenja i složene financijske pakete. Ponuđena rješenja moraju biti po mjeri klijenata i pojednostavljena. Morate znati da kupci postaju sve svjesniji, upućeniji i selektivniji. Smanjuje se njihova lojalnost i sve je veća senzitivnost na cijene proizvoda", izjavio je Robin. Trenutni problemi u osiguravajućoj industriji su nedovoljna učinkovitost, prekomjerni kapaciteti i nepovoljna troškovna struktura. To izaziva pritisak na osiguravatelje da smanje fiksne troškove i troškove distribucije, da se koncentriraju na temeljnu djelatnost i specijaliziraju na izabrane tržišne segmente. "Dolaze novi igrači, tzv. 'igrači u nišama', koji se usredotočuju na kupce s velikom kupovnom moći s jednim ili više proizvoda kako bi postigli značajan tržišni udio. U osiguravajućoj industriji značajan je trend polarizacije na igrače u nišama, s jedne strane, i velike igrače, s druge. Osiguranje će se tako morati prodavati kao dio portfelja financijskih usluga, pri čemu će osiguravajuća društva stvarati alijanse zajedno s bankama kako bi zahtjevnom kupcu ponudili proizvode u paketu. Mogu zato reći da je sigurno kako mnogo malih osiguravatelja u Hrvatskoj neće moći opstati", ocjenjuje Robin. Brzina je također ključni faktor u osvajanju tržišta i klijenata. Osiguravajuća društva zato će se morati pozabaviti nuđenjem svojih proizvoda i usluga putem globalne elektroničke mreže, Interneta. Iako je sada iskoristivost Interneta u takvoj vrsti poslovanja gotovo zanemariva, prema Robinu ne premašuje jedan posto, potpuno je jasno da će se takva slika vrlo brzo izmijeniti. Izlazak 'on line' omogućava testiranje novih prodajnih strategija, snižava troškove komuniciranja, poboljšava kvalitetu ponuđenih informacija, osigurava kraće vrijeme reakcija i na taj način poboljšava odnos s kupcima i sl. Isto tako, sva osiguravajuća društva diljem Europe uvode ili već imaju vlastite telefonske centre. Klijent tako dobiva potpune informacije od samo jedne osobe, može se konzultirati i zatražiti pomoć u bilo koje vrijeme, a to može samo učvrstiti odnos osiguravatelja i kupca. "Tržište i kupac moraju biti glavna strateška orijentacija u budućnosti. Suočeni s okružjem koje se permanentno mijenja, preventivno razmatranje posljedica na procese i funkcije osiguravajuće kompanije je neophodno. O tome se mora razmišljati sada, a ne poslije. U tom smislu mnoge hrvatske osiguravajuće tvrtke mogu uočiti svoju tržišnu prednost", rekao je Robin. (Hina) dju sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙