FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: EUROPSKI TRENDOVI U MALOPRODAJI

ZAGREB, 15. ožujka (Hina) - Trenutno tri glavna trenda oblikuju europsko maloprodajno tržište. To su rastuća koncentracija kapitala, preoblikovanje tradicionalnih tipova prodavaonica te razvoj novih oblika maloprodaje, rekao je danas asistent izvršne potpredsjednice koncerna Agrokor za maloprodaju Tomislav Rukavina u zagrebačkom sjedištu te tvrtke, prenoseći zaključke konferencije pod nazivom "Trendovi u maloprodaji Europe" koja se 23. i 24. veljače održala u Lisabonu.
ZAGREB, 15. ožujka (Hina) - Trenutno tri glavna trenda oblikuju europsko maloprodajno tržište. To su rastuća koncentracija kapitala, preoblikovanje tradicionalnih tipova prodavaonica te razvoj novih oblika maloprodaje, rekao je danas asistent izvršne potpredsjednice koncerna Agrokor za maloprodaju Tomislav Rukavina u zagrebačkom sjedištu te tvrtke, prenoseći zaključke konferencije pod nazivom "Trendovi u maloprodaji Europe" koja se 23. i 24. veljače održala u Lisabonu.#L# Budućnost maloprodaje je promjena. Novi oblici maloprodaje su prodavaonice na Internetu, benzinskim crpkama te mini marketi i sl. Način kupovanja putem globalne elektroničke mreže štedi vrijeme kupaca, smanjuje fizički napor, a na lisabonskom je skupu procijenjeno kako će se do 2005. Internetom odvijati 10 posto prodaje. Zato već 75 posto europskih lanaca eksperimentiraju sa trgovinom putem Interneta. Europski maloprodajni lanci pridaju veliku važnost privatnim (vlastitim) markama u konceptima nove prodavaonice, a sve zbog povećanja profitabilnosti i unapređenja kupčeve lojalnosti. Širom Europe dvije petine potrošača uviđa da neki maloprodajni lanci imaju bolje privatne marke proizvoda od drugih. To je posljedica činjenice da su kvaliteta i vrijednost za dani novac faktori koji su utvrđeni kao bitni za same kupce. Samo će nekolicina velikih lanaca, na nekim tržištima svega jedan ili dva, preživjeti u svakom segmentu maloprodaje i zemljopisnom području. To će dovesti do formiranja oligopola na svakom tržištu i na svakom tržišnom segmentu. Već sada ima previše prodavaonica, previše kvadratnih metara maloprodajnog prostora i previše trgovaca prodaje iste proizvode, zaključak je sa spomenute konferencije u Lisabonu. "Jako je teško takva iskustva primijeniti i kod nas u Hrvatskoj, posebice kada izostaje gospodarska strategija bez koje ne možemo tražiti svoje mjesto u svijetu", rekla je predsjednica Uprave Konzuma Katarina Šobat, dodavši kako je ova poslovna godina za Konzum potpuna nepoznanica te kako se svi trenutno nalaze u potpunoj neizvjesnosti. Po njezinim riječima, Konzum je prošlu godinu zaključio s 1,8 milijuna kuna dobiti. (Hina) dju sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙