FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OSCAR ZAVEDEN "MIRAMAXOM"

LOS ANGELES, 23. ožujka (Hina/AFP) - "Miramax" je izgleda otkrio kako zavesti Oscara: taj nezavisni studio koji pripada Disneyu veliki je pobjednik 71. filmskih Oscara, osvojivši 10 od 24 trofeja dodijeljenih u nedjelju, od kojih one za najbolji film i najbolji film s neengleskoga govornog područja.
LOS ANGELES, 23. ožujka (Hina/AFP) - "Miramax" je izgleda otkrio kako zavesti Oscara: taj nezavisni studio koji pripada Disneyu veliki je pobjednik 71. filmskih Oscara, osvojivši 10 od 24 trofeja dodijeljenih u nedjelju, od kojih one za najbolji film i najbolji film s neengleskoga govornog područja. #L# "Miramax" je naviknut na uspjeh na Oscarima: sedam njegovih filmova bilo je u utrci za Oscara za najbolji film u sedam posljednjih godina, a jedan od njih ga je i osvojio: "Engleski pacijent". Zadnjih jedanaest godina taj je studio uvijek imao film u utrci za Oscara za najbolji film s neengleskog govornog područja, a pobjednik je bio šest puta. Ove godine, "Miramax" je bio još bolji: dva njegova filma našla su se među pet konkurenata za Oscara za najbolji film, a odnio je istodobno Oscara za najbolji film za "Zaljubljenog Shakespearea" i za najbolji strani film za "Život je lijep". Uspjeh "Miramaxa" rezultat je istodobno iskustva nagomilanog tijekom posljednjih godina i agresivne politike odnosa s javnošću. "Za nas je svaki nominirani film bio odskočna daska za sljedeći", izjavila je Marcy Granata, dužnosnica "Miramaxa" čije riječi u ponedjeljak prenosi Los Angeles Times. Kampanje vođene u korist "Zaljubljenog Shakespearea" i filma "Život je lijep" počele su u svibnju, a oslanjale su se na iskustva stečena iz prethodnih primjera - "Engleskog pacijenta", "Poštara", "Cinema Paradiso", "Paklenog šunda" ili "Dobrog Willa Huntinga". Čak i prije završetka snimanja "Zaljubljenog Shakespearea", 20- minutna predigra pokazana je novinarima prošle jeseni radi pripreme terena. Ofenziva se razmahuje nakon nominacija za Oscare: odjednom se filmove posvuda vidi, kao i glumce, redatelja i scenarista. Roberto Benigni se tako pojavio u najpopularnijoj američkoj emisiji aktualnosti - "60 minuta". Glazba iz njegova filma (koja mu je priskrbila trećeg Oscara) čula se često u reklamnim porukama na radiju u Los Angelesu. "Život je lijep" bio je prikazivan u 215 dvorana i skupio 18 milijuna dolara do datuma nominacija, 9. veljače. Poslije ga "Miramax" prikazuje na 680 ekrana, a njegovi su prihodi dosegli 30 milijuna dolara, rekord za film s neengleskoga govornog područja na sjevernoameričkom tržištu. Osim toga, "Miramax" se trudi da birači američke Akademije filmskih znanosti i umjetnosti koji odabiru dobitnike Oscara vide njihove filmove barem jednom, a ako je moguće dvaput. Studio kupuje čitave reklamne stranice u oba dnevnika koja se bave filmskom industrijom - Daily Variety i Hollywood Reporter. (Hina) bnš bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙