FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: RAZVOJ STRATEGIJE U BANKARSKOJ INDUSTRIJI

ZAGREB, 25. veljače (Hina) - Bankarska industrija prolazi kroz svojevrsnu revoluciju u poslovanju, a tehnologija je pri tom procesu postala ključni element njezinog uspješnog razvoja u svijetu. Hrvatske banke nalaze se u prednosti zato što mogu iskoristiti iskustva banaka iz drugih europskih zemalja te tako pojačati i konkurentnu sposobnost na tržištu, rekao je stručnjak financijske konzultantske kuće Ernst & Young Alexander Lippner na danas održanom seminaru u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) u Zagrebu. Seminar pod nazivom "Proces razvoja strategije u bankarskoj industriji" organizirao je Sektor za bankarstvo i druge financijske institucije pri HGK.
ZAGREB, 25. veljače (Hina) - Bankarska industrija prolazi kroz svojevrsnu revoluciju u poslovanju, a tehnologija je pri tom procesu postala ključni element njezinog uspješnog razvoja u svijetu. Hrvatske banke nalaze se u prednosti zato što mogu iskoristiti iskustva banaka iz drugih europskih zemalja te tako pojačati i konkurentnu sposobnost na tržištu, rekao je stručnjak financijske konzultantske kuće Ernst & Young Alexander Lippner na danas održanom seminaru u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) u Zagrebu. Seminar pod nazivom "Proces razvoja strategije u bankarskoj industriji" organizirao je Sektor za bankarstvo i druge financijske institucije pri HGK.#L# Međunarodna konkurencija utjecat će na snižavanje prihoda od kamata, stoga će hrvatske banke morati smanjiti operativne troškove da bi zadržale konkurentnost. Također, potrebno je da otkrivaju nove proizvode i usluge kako bi ih tržište i klijenti mogli prepoznati kao autentične. "Više nije dovoljno da se banke bave redovnim poslovima po kojima se ničim ne razlikuju od ostalih. Valja znati da financijske usluge više ne obavljaju isključivo banke već i druge ustanove izvan bankarskog sustava. Stoga uprave hrvatskih banaka moraju odgovoriti na brojna pitanja koja se pred njih postavljaju, posebno u današnjoj situaciji kada strani konkurenti pažljivo analiziraju njihovo poslovanje", rekao je Lippner. Goruća pitanja koja se postavljaju pred poslovodstva domaćih banaka su brojna: koliko ulagati u promjenu vlastitih procesa radi poticanja elektronskog trgovanja, s kojim partnerima uspostaviti suradnju, koje tehnologije pružaju fundamentalnu razliku u vlastitom poslovanju, kako upravljati znanjem radi poboljšanja usluga, kako brzo i učinkovito klijentima pružiti prave odgovore i rješenja, kako reagirati na euro i valja li pri tome braniti vlastitu poziciju na hrvatskom tržištu ili napasti druga tržišta, itd. "U hrvatskom će bankarstvu doći do promjena, a vaša prednost pred drugim inozemnim konkurentima je upravo u tome što bolje od ikoga poznate vlastite klijente te lakše možete udovoljiti njihovim potrebama i željama. Slobodno mogu reći da četiri trenutno vodeće hrvatske banke za nekoliko godina to više neće biti", izjavio je Lippner, dodavši kako upravo stoga se nameće potreba za izradom dugoročne strategije banaka. (Hina) dju sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙