ZAGREB, 27. siječnja (Hina) - Projekt promidžbe poduzetništva različitim načinima medijskoga prikaza, koji u ime Ministarstva gospodarstva provodi tvrtka McCann-Erickson Croatia, predstavljen je danas u Zagrebu poduzetnicima,
predstavnicima lokalne uprave i samouprave i lokalnih medija.
ZAGREB, 27. siječnja (Hina) - Projekt promidžbe poduzetništva
različitim načinima medijskoga prikaza, koji u ime Ministarstva
gospodarstva provodi tvrtka McCann-Erickson Croatia,
predstavljen je danas u Zagrebu poduzetnicima, predstavnicima
lokalne uprave i samouprave i lokalnih medija. #L#
Pomoćnik ministra gospodarstva Vladimir Žanić predstavio je
program poticanja razvoja maloga gospodarstva, koji se temelji na
promidžbi, izobrazbi i poduzetničkim pothvatima. Kazao je kako je
dosad za taj projekt izdvojeno 151 milijun kuna: od toga 25 milijuna
potječe iz državnoga proračuna, 22 milijuna od lokalne uprave i
samouprave i 104 milijuna kuna od poslovnih banaka. Ukupno je
odobreno 1200 kredita po znatno povoljnijim uvjetima od
uobičajenih. Tako je otvoreno 2500 novih radnih mjesta, podsjetio
je Žanić, ustvrdivši da je brz uspjeh nemoguć.
O ciljevima medijske promidžbe poduzetništva govorili su i
predstavnici tvrtke McCann-Erickson Croatie, istaknuvši da je
zadaća projekta stvoriti pozitivno mišljenje i zanimanje za
poduzetništvo, jasnu i jezgrovitu poruku o svim oblicima
poduzetništva te o njemu poučavati i poticati njegov razvoj u
seoskim područjima. Projekt obuhvaća ciljane skupine: zaposlene,
nezaposlene po svim kategorijama, razvojačene branitelje,
invalide, žene, studente, predškolsku i školsku djecu.
Ministarstvo gospodarstva očekuje da će se provedbom toga projekta
bolje i brže razvijati poduzetništvo koje je, kako je istaknuto u
više izlaganja, zamašnjak gospodarstva.
(Hina) vt dd