FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ŠTEDNJA, ŠTEDNJA - BRITANSKI POTROŠAČI POSTAJU OPREZNI

LONDON, 24. siječnja (Hina/Reuters) - Britanci, osjećajući nadolazeću recesiju, novac radije stavljaju na stranu "za crne dane" nego da ga troše na putovanja i skupe stvari.
LONDON, 24. siječnja (Hina/Reuters) - Britanci, osjećajući nadolazeću recesiju, novac radije stavljaju na stranu "za crne dane" nego da ga troše na putovanja i skupe stvari.#L# Nakon što su se dvije godine osjećali financijski sigurnije i malo se opustili, sada ponovno prevladava štednja, pokazuju rezultati istraživanja objavljeni ovih dana. Manje Britanaca troši na putovanja ili automobile, a vraćanje dugova postalo im je primarno, stoji u rezultatima istraživanja tvrtke "Mintel". "U sljedećih pet godina manje će rasti potrošnja nego u proteklih pet godina", predvidjeli su u "Mintelu". No, financijska samouvjerenost nije presušila i Britanci su danas u 25 posto većem blagostanju nego što su to bili prije 10 godina. Ipak, umjesto da novac ulažu u najskuplje stvari, poput selidbe u novu kuću ili proširenja stare, ljudi sve više uživaju u jeftinijim stvarima kao što su kućni kompjutori, 'mountain' bicikli, kino, brzo pripremljena hrana i nova odjeća. Osobne financije, uključujući ulaganje u mirovine i životno osiguranje, sve više postaju prioritetima. Što se tiče slobodnog vremena, kino i fitnes klubovi za mnoge su Britance postali svetinjom. (Hina) car bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙