FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

RIJETKE ŽENE KUPUJU ROBU VRHUNSKIH KREATORA

PARIZ, 15. siječnja (Hina/AFP) - One su posebno zaštićena vrsta, +sve su malobrojnije, ima ih oko 200 u cijelome svijetu, a njihova se +imena brižljivo drže u tajnosti, budući da je riječ o bogatim ženama +koje kupuju kreacije najpoznatijih pariških modnih kreatora.
PARIZ, 15. siječnja (Hina/AFP) - One su posebno zaštićena vrsta, sve su malobrojnije, ima ih oko 200 u cijelome svijetu, a njihova se imena brižljivo drže u tajnosti, budući da je riječ o bogatim ženama koje kupuju kreacije najpoznatijih pariških modnih kreatora. #L# Postoje dvije vrste tih žena: "tradicionalna", koja uvijek oblači najpoznatije modne kreacije, i "prigodna", često mlađa, koja si neki model kupuje za posebnu prigodu. Nezaobilazna popratna okolnost je zdravlje njihova bankovnog računa, jer cijene se kreću od 7.600 do 18.300 eura (8.900 do 21.400 dolara) za ženski komplet i 12.200 do 30.500 eura za haljinu, ovisno o etiketi modnog kreatora. Iz koje su države? Ta vrsta kupaca više nema državljanstva i nacionalne pripadnosti. One mnogo putuju, od New Yorka do Gstaada (Švicarska) i šeću Parizom i Londonom, kaže Catherine Riviere, modna voditeljica Diora, nakon što je u tu kuću prešla iz Chanela. "One su građanke svijeta. Ja ih osobno poznajem pedeset, ali svake se godine pojavljuju neke nove", kaže Kiki Feraud. Danas kreatorske kuće više nisu prisiljene na privatno predstavljanje kolekcija u salonima svojih kupaca. I suvremena tehnologija prodire u taj otmjeni svijet u rukavicama. Kupci dobivaju video kasete, a neke od zainteresiranih svoje narudžbe čak šalju telefaksom. Za prvu probu "ekipa" iz modne kuće odlazi u njihovu kuću, u bilo kojem dijelu svijeta. One više ne kupuju haljine najpoznatijih modnih kreatora zato "da potvrde svoj društveni status". Većina kupaca modne kuće Lapidus dolazi s Bliskog istoka, iz Saudijske Arabije i Ujedinjenih Arapskih Emirata. "Njihov je cilj da budu poznate kao žene koje kupuju vrhunske modne kreacije", kaže Laila Aram, direktorica prodaje te modne kuće. Jedna od njezinih najvjernijih mušterija je mlada žena iz Saudijske Arabije koja kod njih kupuje od svoje 12. godine. (Hina) rug bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙