FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA FRANCUSKA-PARFEMI

Nadnaslov:Profesija - dizajner parfemskih bočica Naslov: Snovi iz parfemske bočice Podnaslov:Jedan od rijetkih međunarodno priznatih dizajnera, Pierre Dinand, stvorio je brojna mala remek-djela za kojima čeznu kolekcionari, osmislivši 400 parfemskih bočica za najpoznatija imena, od Yves Saint-Laurena do Givenchyja, od Paco Rabannea do Calvina Kleina ili Tiffanyja Piše: Marie Dominique FOLLAIN, AFP PARIZ - U trideset i tri godine Pierre Dinand je osmislio 400 parfemskih bočica za najpoznatija imena, od Yves Saint-Laurenta do Givenchya, od Paco Rabannea do Calvina Kleina ili Tiffanya. Isto toliko malih remek-djela za kojima čeznu kolekcionari i za koje ne vrijedi izreka "lako za bočicu, važno je što je u njoj". U radionicama Levallois-Perreta, u blizini Pariza, Pierre Dinand, jedan od rijetkih međunarodno priznatih dizajnera, radi trenutno na četrdesetak projekata koji će se konkretizirati u godinu, dvije, čak tri godine, koliko je potrebno za priređivanje parfema. Jedna od njegovih najnovijih kreacija, bočica mirisa "XS" Paco Rabannea za muškarce trebala bi dobiti i žensku varijantu. Radi također na prvom parfemu britanske modne kreatorice Vivienne Westwood. Jednako važna kao i miris, bočica prva privlači pogled. Zahvaljujući njoj pamtimo slavno ime. Odatle briga oko njezine izrade, tim više što je stvaranje novog parfema pitanje novca. Ovisno o imenu, investiranje u novi parfem može iznositi i 150 do 500 milijuna francuskih franaka (25,9 do 86 milijuna dolara). Kako bi "djelo" uspjelo, parfem i bočica moraju biti rezultat savršene osmoze. No, nije lako oživjeti san ili fantazme jednog kreatora. Pierre Dinand mora zatomiti svoju osobenost, a naročito "ne slijediti modu, nego je preduhitriti, sintetizirati, izbjegavajući sličnost s nekim drugim". Međunaslov: Bočica i ambalaža daju vrijednost mirisu Život Pierrea Dinanda obilježen je susretima iz kojih su nastale neke čuvene kreacije. Godine 1964. upoznaje mladog kreatora Yves Saint-Laurenta. Godine 1977. na njegov zahtjev dizajnira bočicu parfema "Opium", inspiriranu kutijom (Inro) u kojoj su samuraji spremali mirodije i opijum kako bi ublažili boli od ranjavanja. Paco Rabanne, kojeg Pierre Dinand zove "vizionarom mode", imao je točno određenu ideju: njegov je parfem trebao evocirati zagrljen par u sportskom automobilu s kožnatim sjedištima. Dizajner tad pomisli na stiliziranje amblema Rolls Royce. Tako je nastao "Calandre" (amblem) 1969. godine. "Lijepa bočica i lijepa ambalaža daju vrijednost finom mirisu", kaže Dinand, podsjećajući na priču oko parfema "Bic", "jedinog neuspjelog poduhvata Bic-a", prezentiranog u bočicama-upaljačima koje nisu ostavljale mjesta maštanju. Pierre Dinand osnovao je svoju tvrtku 1968. godine, nakon zanimljive karijere. Najprije je bio "prosječan student" likovne akademije, polaznik vojne škole u Indokini, šofer za tvrtku Simca, prije nego je postao umjetnički direktor reklamne agencije i dizajner bočice "Madame Rochas" 1960. godine. Danas obiteljsko poduzeće zapošljava 40 osoba i broji deset podružnica u New Yorku, Los Angelesu, Moskvi, Tokiju, Taipehu, Milanu, Londonu, Frankfurtu, Rotterdamu i najnovija u Rijadu. Za budućnost se ne mora bojati jer sva tri sina rade za njega. (Hina) br 010629 MET dec 93 010629 MET dec 93

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙