ZAGREB, 19. prosinca (Hina) - O posebnim problemima vezanim uz poslovno
komuniciranje te njegovoj primijeni u građevinarstvu, javnim poduzećima i
školstvu bilo je riječi trećeg, završnog dana četvrtog međunarodnog
znanstvenog skupa - "Novinarstvo danas: Poslovno komuniciranje i masovni
mediji", održanog na Zagrebačkom velesajmu u organizaciji Fakulteta
političkih znanosti i Hrvatskog novinarskog društva.
Govorilo se i o kvaliteti informativnih službi u poduzećima te njihovoj
(ne)mogućnosti za pružanjem objektivne informacije. U tom se smislu mr.
Boris Čupin založio za veću ulogu znanstvenika koji bi po njegovom
mišljenju bili od pomoći pri objektivnom informiranju javnosti. O
poslovnom komuniciranju u suvremenoj školi govorio je mr. Pavao Skok te
pritom upozorio da je komuniciranje u školama još uvijek u tradicinalnim
okvirima te se založio za novi višesmjeran i pluralistički pristup
komuniciranju.
Na završnici četvrtog međunarodnog znanstvenog skupa o novinarstvu danas
održana su i dva okrugla stola na temu - "Poslovno komuniciranje i masovni
mediji" te "Moderno novinarstvo danas i masovni mediji". Na području
masovnih medija i poslovnog komuniciranja sve se izmijenilo, drži prof.
dr. Mario Plenković, potkrijepljujući to primjerima novih modela
komuniciranja, primjerice marketinškog komuniciranja. Predsjednik
Hrvatskog novinarskog društva Ante Gavranović govorio je o posebnom
području novinarstva, odnosu s javnošću, za čije je razvijanje prva
pretpostavka uspostavljanje dijaloga između medija i javnosti.
(Hina)ds
191212 MET dec 92
SKV: Hrvatska u 4,30 sati
SKV: Svijet u 4,30 sati
Trump najavio prekid financiranja Južne Afrike
Najava - gospodarstvo - za ponedjeljak, 3. veljače
Najava događaja - svijet - za ponedjeljak, 3. veljače
Najava događaja - kultura - za ponedjeljak, 3. veljače
Najava događaja - Hrvatska - za ponedjeljak, 3. veljače
Najava događaja - sport - za ponedjeljak, 3. veljače
Najava događaja - fotografije - za ponedjeljak, 3. veljače
Budimir nakon dva zabijena gola: "Ovo je bila posebna večer"