FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"POSLOVNO KOMUNICIRANJE I MASOVNI MEDIJI"

ZAGREB, 19. prosinca (Hina) - O posebnim problemima vezanim uz poslovno komuniciranje te njegovoj primijeni u građevinarstvu, javnim poduzećima i školstvu bilo je riječi trećeg, završnog dana četvrtog međunarodnog znanstvenog skupa - "Novinarstvo danas: Poslovno komuniciranje i masovni mediji", održanog na Zagrebačkom velesajmu u organizaciji Fakulteta političkih znanosti i Hrvatskog novinarskog društva. Govorilo se i o kvaliteti informativnih službi u poduzećima te njihovoj (ne)mogućnosti za pružanjem objektivne informacije. U tom se smislu mr. Boris Čupin založio za veću ulogu znanstvenika koji bi po njegovom mišljenju bili od pomoći pri objektivnom informiranju javnosti. O poslovnom komuniciranju u suvremenoj školi govorio je mr. Pavao Skok te pritom upozorio da je komuniciranje u školama još uvijek u tradicinalnim okvirima te se založio za novi višesmjeran i pluralistički pristup komuniciranju. Na završnici četvrtog međunarodnog znanstvenog skupa o novinarstvu danas održana su i dva okrugla stola na temu - "Poslovno komuniciranje i masovni mediji" te "Moderno novinarstvo danas i masovni mediji". Na području masovnih medija i poslovnog komuniciranja sve se izmijenilo, drži prof. dr. Mario Plenković, potkrijepljujući to primjerima novih modela komuniciranja, primjerice marketinškog komuniciranja. Predsjednik Hrvatskog novinarskog društva Ante Gavranović govorio je o posebnom području novinarstva, odnosu s javnošću, za čije je razvijanje prva pretpostavka uspostavljanje dijaloga između medija i javnosti. (Hina)ds 191212 MET dec 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙