FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAVRŠEN SIMPOZIJ O DOPRINOSU KATOLIČKE CRKVE ŠKOLSTVU

ZAGREB, 18. prosinca (Hina) - Katolička je crkva dala velik doprinos hrvatskom školstvu, počev od dječjih vrtića do sveučilišta. Do pojave boljševizma, taj je doprinos rastao i kvalitativno i kvantitativno. Tada međutim, on se naglo prekida, pa hrvatsko školstvo, uostalom kao i cijela Hratska, dolazi u stanje "spaljenog križa", istaknuto je na današnjem, završnom dijelu dvodnevnog simpozija o "Ulozi katoličke crkve u razvoju hrvatskog školstva". Navodeći da se ateistička škola pokazala potpuno neuspješnom u tumačenju čovjekovih dubljih egzistencijalnih problema, rečeno je kako je ona uspjevala u "duhovnoj torturi i represiji učenika i učitelja". Ukazano je također, kako je ateizam na hrvatskim prostorima imao sasvim određene, jugoboljševičke konotacije, pokazivao izrazitu netrpeljivost prema katoličanstvu, ali i snošljivost prema raznim drugim vjerovanjima, posebno sektama. Na simpoziju je upozoreno da se u Hrvatskoj ne smije "ponoviti boljševička škola", odnosno da sadašnja djeca nevjernici ne smiju trpjeti sudbinu djece-vjernika u bivšoj, ateističkoj školi. Uz istraživanje prinosa što su ga hrvatskoj kulturi, obrazovanju i školstvu dali brojni svećenički redovi, na dvodnevnom se simpoziju razmatrala i uloga Katoličke crkve u stvaranju zapadnoeuropskog školstva, djelovanje ženskih crkvenih redova na razvoj hrvatskog školstva. Uz pokroviteljstvo Ministarstva prosvjete i kulture Republike Hrvatske, simpozij su organizirali Hrvatska akademija odgojnih znanosti, Katolički bogoslovni fakultet, Filozofski fakultet-Pedagogijske znanosti, Katehetski salezijanski centar i Hrvatski školski muzej. (Hina) žb 181239 MET dec 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙