LONDON, 14. srpnja (Hina) - Hoteli koji posluju izvan hotelskih lanaca, a
žele ostati konkurentni na tržištu, moraju se pridružiti velikim lancima
ili franšiznim grupacijama i uključiti u međunarodni rezervacijski sustav,
navodi se u studiji hotelskog lanca "Choice Hotels International".
U studiji se navodi da je u Europi 48 posto svjetske ponude hotelskih
soba, a u međunarodnim je hotelskim lancima u zapadnoj Europi samo 2,2
posto smještajnih hotelskih kapaciteta.
Stoga se u studiji, kojom su obuhvaćeni rezultati istraživanja razvoja
hotelijerstva i usluga u Sjevernoj Americi, Europi, Aziji, srednjem Istoku,
Južnoj Americi i na Karibima, ističe da će agresivni marketing u budućnosti
biti među najvažnijim činiteljima uspješnog poslovanja svakog hotelskog
poduzeća.
Potvrđuje to i podatak da su europski hoteli lani bili popunjeni u
prosjeku 61 posto, 4,6 posto manje nego prethodne godine, navodi austrijski
"Hotel Revue International".
(Hina) dh
140833 MET jul 92
Španjolski kup: Real u četvrfinalu, Modrić igrao
Najava događaja - svijet - za petak, 17. siječnja
Najava događaja - Hrvatska - za petak, 17. siječnja
Najava događaja - kultura - za petak, 17. siječnja
Najava događaja - fotografije - za petak, 17. siječnja
Najava događaja - sport - za petak, 17. siječnja
Najava - gospodarstvo - za petak, 17. siječnja
Split: Uhićeni student predan pritvorskom nadzorniku
Anušić: Dostigli smo dva posto BDP-a izdvajanja za obranu
Engleska: Manchester United - Southampton 3-1