FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

BUDUĆNOST HOTELIJERSTVA JE U HOTELSKIM LANCIMA

LONDON, 14. srpnja (Hina) - Hoteli koji posluju izvan hotelskih lanaca, a žele ostati konkurentni na tržištu, moraju se pridružiti velikim lancima ili franšiznim grupacijama i uključiti u međunarodni rezervacijski sustav, navodi se u studiji hotelskog lanca "Choice Hotels International". U studiji se navodi da je u Europi 48 posto svjetske ponude hotelskih soba, a u međunarodnim je hotelskim lancima u zapadnoj Europi samo 2,2 posto smještajnih hotelskih kapaciteta. Stoga se u studiji, kojom su obuhvaćeni rezultati istraživanja razvoja hotelijerstva i usluga u Sjevernoj Americi, Europi, Aziji, srednjem Istoku, Južnoj Americi i na Karibima, ističe da će agresivni marketing u budućnosti biti među najvažnijim činiteljima uspješnog poslovanja svakog hotelskog poduzeća. Potvrđuje to i podatak da su europski hoteli lani bili popunjeni u prosjeku 61 posto, 4,6 posto manje nego prethodne godine, navodi austrijski "Hotel Revue International". (Hina) dh 140833 MET jul 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙