TAIPEI, 13. svibnja (Reuter/Hina) - U Tajvanu vlada sve veća zabrinutost
zbog prevelikog konzumiranja američkih fast-food specijaliteta,
raznoraznih hamburgera, cheesburgera, pizze itd.
Time ne samo da je palo konzumiranje riže, osnovnog elementa kineske
kulture, nego se pogoršalo i zdravstveno stanje učenika i studenata koji
su sve deblji i deblji. Oko 25 posto od 2.000 studenata, prave su
debeljuce.
Vijeće za poljoprivredu odlučilo se za pravu bitku promoviranja riže i
razvoj rižinih proizvoda, na koje će vlada ove godine potrošiti dva
milijuna američkih dolara, te još 400.000 dolara na reklamu.
Zanimanje za fast-food hranu započelo je 1984. godine, kada je McDonald's
otvorio prvi od 57 restorana, koliko ih je sada na otoku.
Vrijednost prodaje McDonald's-a na Tajvanu iznosila je prošle godine
100 milijuna dolara.
(Hina) do
131344 MET may 92
Potpisan Memorandum o suradnji Hrvatske i Izraela u pošti i komunikacijama
EBRD investirao u BiH lani 213 milijuna eura
Gospodarstvo - ukratko do 14,30 sati
Senzacija u Wengenu, Von Allmen pobjednik superveleslaloma
Varaždin dobiva Regionalni centar za predinkubaciju u pametnoj industriji
Anušić: Hrvatska će moći odgovoriti zahtjevu od 3 posto BDP-a za obranu
MVEP i HND osudili Šešeljevu objavu dokumenata hrvatskih državljana na Informeru
Inflacija u EU ubrzala u prosincu, Hrvatska među zemljama s najvećim rastom cijena
Petrov: Most je prikupio potpise za interpelaciju o odgovornosti Vlade za inflaciju
U ruskom raketnom napadu na ukrajinski grad Krivij Rih četvero mrtvih