FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SKUPI JAPAN TRAŽI NAČIN DA PRIVUČE TURISTE

TOKYO, 7. svibnja (Reuter/Hina) - Da biste dobili dvotjedni odmor u Japanu, samo smislite slogan koji će privući turiste u jedno od najskupljih turističkih odredišta, Japan, ali zaboravite klišeje o planini Fuji, trešnjinom cvijetu i gejšama. Japanska nacionalna turistička organizacija potakla je svjetsko natjecanje za izbor najboljeg turističkog slogana. Broj od 3,5 milijuna turista godišnje u Japanu, vrlo je mali, rekao je jedan od japanskih turističkih čelnika na tiskovnoj konferenciji. U turističkim udruženjima smatraju da je prevelik naglasak stavljen na nevjerojatne gospodarske uspjehe Japana ili na već otrcane simbole poput Mount Fuji, trešnjinog cvijeta ili gejši. Nagrada za najbolji slogan uključuje avionsku kartu i odmor za dvoje u Tokiju i Kiotu, kulturnoj riznici zapadnog dijela Japana. Susjedne zemlje već imaju slogane poput "Očaravajuća Malezija" ili "Gradska elegancija Singapur". Tako i Japan treba slogan koji će sadržavati bit zemlje u cjelini. Krajnji rok za sudjelovanje na natječaju je kraj srpnja, a rezultati će biti objavljeni krajem listopada. Organizatori traže dopadljivu englesku frazu koja će biti napisana na posterima, prospektima i brošurama. Turisti nerado dolaze u Japan jer je preskup, a s druge strane, zbog jakog jena, Japanci rado putuju u inozemstvo tako da ih godišnje preko granice na odmor odlazi više od deset milijuna. (Hina) sj 071310 MET may 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙