TOKYO, 7. svibnja (Reuter/Hina) - Da biste dobili dvotjedni odmor u Japanu,
samo smislite slogan koji će privući turiste u jedno od najskupljih
turističkih odredišta, Japan, ali zaboravite klišeje o planini Fuji,
trešnjinom cvijetu i gejšama.
Japanska nacionalna turistička organizacija potakla je svjetsko
natjecanje za izbor najboljeg turističkog slogana.
Broj od 3,5 milijuna turista godišnje u Japanu, vrlo je mali, rekao je
jedan od japanskih turističkih čelnika na tiskovnoj konferenciji.
U turističkim udruženjima smatraju da je prevelik naglasak stavljen na
nevjerojatne gospodarske uspjehe Japana ili na već otrcane simbole poput
Mount Fuji, trešnjinog cvijeta ili gejši.
Nagrada za najbolji slogan uključuje avionsku kartu i odmor za dvoje u
Tokiju i Kiotu, kulturnoj riznici zapadnog dijela Japana.
Susjedne zemlje već imaju slogane poput "Očaravajuća Malezija" ili
"Gradska elegancija Singapur".
Tako i Japan treba slogan koji će sadržavati bit zemlje u cjelini.
Krajnji rok za sudjelovanje na natječaju je kraj srpnja, a rezultati će
biti objavljeni krajem listopada.
Organizatori traže dopadljivu englesku frazu koja će biti napisana na
posterima, prospektima i brošurama.
Turisti nerado dolaze u Japan jer je preskup, a s druge strane, zbog jakog
jena, Japanci rado putuju u inozemstvo tako da ih godišnje preko granice na
odmor odlazi više od deset milijuna.
(Hina) sj
071310 MET may 92
Poraz hokejaša Siska od Bregenzerwalda
Trump pozdravio 'sjajan dan za Njemačku' nakon pobjede konzervativaca
WTA Merida: Petra Martić prošla kvalifikacije, Vekić jedna od mogućih suparnica
Olympiakosu derbi, Lamija šokirala Panathinaikos
Remi Hoffenheima i Stuttgarta, asistencija Kramarića
SKV: Sport u 21 sat
SKV: Hrvatska u 21 sat
SKV: Svijet u 21 sat
Ancelotti: Modrić treba igrati za Real dok god to želi
Španjolska: Getafe - Betis 1-2