TOKYO, 7. svibnja (Reuter/Hina) - Da biste dobili dvotjedni odmor u Japanu,
samo smislite slogan koji će privući turiste u jedno od najskupljih
turističkih odredišta, Japan, ali zaboravite klišeje o planini Fuji,
trešnjinom cvijetu i gejšama.
Japanska nacionalna turistička organizacija potakla je svjetsko
natjecanje za izbor najboljeg turističkog slogana.
Broj od 3,5 milijuna turista godišnje u Japanu, vrlo je mali, rekao je
jedan od japanskih turističkih čelnika na tiskovnoj konferenciji.
U turističkim udruženjima smatraju da je prevelik naglasak stavljen na
nevjerojatne gospodarske uspjehe Japana ili na već otrcane simbole poput
Mount Fuji, trešnjinog cvijeta ili gejši.
Nagrada za najbolji slogan uključuje avionsku kartu i odmor za dvoje u
Tokiju i Kiotu, kulturnoj riznici zapadnog dijela Japana.
Susjedne zemlje već imaju slogane poput "Očaravajuća Malezija" ili
"Gradska elegancija Singapur".
Tako i Japan treba slogan koji će sadržavati bit zemlje u cjelini.
Krajnji rok za sudjelovanje na natječaju je kraj srpnja, a rezultati će
biti objavljeni krajem listopada.
Organizatori traže dopadljivu englesku frazu koja će biti napisana na
posterima, prospektima i brošurama.
Turisti nerado dolaze u Japan jer je preskup, a s druge strane, zbog jakog
jena, Japanci rado putuju u inozemstvo tako da ih godišnje preko granice na
odmor odlazi više od deset milijuna.
(Hina) sj
071310 MET may 92
Dunja Knebl dobitnica je Rock&Off nagrade za životno djelo
Izložba "Merkur, Venera, AMZ, Mars" u izlogu iličkog nebodera
Split: Sukob dvojice maloljetnika, jedan u bolnici sa teškom ozljedom
Božinović: MUP je pokrenuo interne konzultacije o uporabi pirotehnike
Francuska: Katolička crkva poziva na istragu o seksualnim napadima poznatog opata
Potpisan Memorandum o suradnji Hrvatske i Izraela u pošti i komunikacijama
EBRD investirao u BiH lani 213 milijuna eura
Gospodarstvo - ukratko do 14,30 sati
Senzacija u Wengenu, Von Allmen pobjednik superveleslaloma
Varaždin dobiva Regionalni centar za predinkubaciju u pametnoj industriji