LJUBLJANA, 22. travnja (STA/Hina) - Jedna od najvećih slovenskih propagandnih
agencija "Studio Marketing" iz Ljubljane, predstavila je u novom broju
turističke revije "Lipov list" prijedlog dugoročne strategije tržišnog
komuniciranja turizma u Sloveniji.
Prijedlog opisuje i promjene u svjetskim turističkim trendovima, a naglasak
je da bi turizam trebao pridonijeti blagostanju slovenskih državljana. Prije
svega otvaranju novih radnih mjesta i otkrivanju brojnih poduzetničkih
mogućnosti, te istovremenom očuvanju kulturnog i prirodnog naslijeđa.
U reviji je data i ocjena velikog značenja turizma za slovensko gospodarstvo.
Analize su, naime, pokazale da je udio međunarodnog turizma daleko iznad
evropskog prosjeka jer je dohodak od međunarodnog turizma po stanovniku
u Sloveniji viši nego u Francuskoj, Grčkoj i Italiji.
(Hina) do
221727 MET apr 92
Vlada: Dabrino postupanje neodgovorno i neprimjereno, tijela će utvrditi okolnosti
FIBA potvrdila: Hrvatska - Francuska u Jazinama
SAD uvele nove sankcije pojedincima i tvrtkama povezanima s Dodikom
Policija i DORH će provjeriti "sve okolnosti" Dabrine pucnjave
Jadranska liga: Pobjede splitskog Jadrana i Juga AO
Šah: Kashish Manoj Jain pobjednik u Pragu, Bogdan Lalić 11.
Izraelski sigurnosni kabinet odobrio sporazum o prekidu vatre
Hajdaš Dončić o Dabri: Ovo je razlog za ostavku potpredsjednika Vlade
SP Rukomet: rezultati i ljestvice
SP Rukomet: Egipćani osigurali prolazak pobjedom protiv Bahreina