FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA STRES

Nadnaslov: Kućni ljubimci pod stresom Naslov: Glazba i joga za pse i mačke Podnaslov: "Počeo sam shvaćati važnost problema kada sam vidio kako se psi i mačke koji se liječe na mojoj klinici, ne žele vratiti svojim gospodarima". Piše: Elisabeth ZINGG, AFP TOKIO - Baš kao i njihove gazde, japanski psi i mačke pod stresom nagrnuli su u salone za relaksaciju. Eksploatirajući nečistu savjest vlasnika, nekoliko se japanskih kompanija zadnjih mjeseci naprosto natječe u domišljatosti, ne bi li uz pomoć anti-stres audio i video kazeta, pa i joge, privukli novu klijentelu. "Mislili smo da su psi i mačke, ostavljeni da u malim stanovima čekaju povratak svojih vlasnika, izloženi većim stresnim situacijama nego ljudi", objašnjava predstavnik proizvođača ploča Nippon Crown, koji je u listopadu izdao dva CD-a, jedan za "mačke dobrog zdravlja" te drugi za "pse dobrog zdravlja". Svaki CD prodaje se po cijeni od 17 dolara po komadu, a sadrži originalnu glazbu Hiroki Sakaguchija, komponiranu posebno za pse i mačke po savjetima veterinara Noria Aokija, koji već 20 godina izučava to područje. "Počeo sam shvaćati važnost problema kada sam vidio kako se životinje koje se liječe na mojoj klinici ne žele vratiti svojim gospodarima", priča veterinar. On dodaje da su simptomi koje je vidio, općenito govoreći, isti kao i kod ljudi: bulimija i anoreksija, ispadanje dlake i kožne bolesti. Međunaslov: Jazz za kućne ljubimce U njegovanju tih životinja Aoki je iskušao glazbu - klasičnu, jazz, dječje balade, glazbu Hawaia - i postigao sjajne rezultate. Više od 25.000 kazeta na kojima su naslovi poput "jako daleko na nebu šume", ili "u sjeni hrasta" za pse, ili pak "čudan događaj u šumi" i "sanjarenje na suncu" za mačke, prodaju se od listopada, naveo je predstavnik za tisak proizvođača ploča koji se nada postići godišnju prodaju od 40.000 kazeta. Ali mora računati s jednim drugim ozbiljnim suparnikom - "Kitty video", video kazetom iz Sjedinjenih Država. Kazeta, čija je prodajna cijena 30 dolara, nudi se u obliku polsatnog filma koji prikazuje ptice raznih vrsta koje ljupko cvrkuću. Mačkica se ima razloga raznježiti, ali je ne treba ostaviti samu pred televizorom kako ne bi jurnula na ekran. Ako se pak nakostriješi i tvrdoglavo odbija gledati u ekran, savjet je da je se uzme u krilo a "njezina pozornost pažljivo usmjeri prema ekranu". Međunaslov: Dvorane za vjenčanja Za Shigenori Masudu, rješenje leži u jogi. Otkako je prije 19 godina vidio mačku kako ga oponaša dok je zauzimao položaj za jogu, direktor japanske škole za održavanje, neke vrste salona ljepote za domaće životinje, više uopće ne sumnja u svoju teoriju. Danas on ima mjesečno između 30 i 100 malih klijenata kojima određuje razne položaje poput "položaja piramide", ili "položaja lava" za relaksaciju ili za mršavljenje. Ti položaji uz to vraćaju sjaj njihovoj dlaci. Japanci su bili dugo pošteđeni tog čuda. No otkako su otkrili svoje naklonosti prema domaćim životinjama, broj kućnih ljubimaca popeo se na oko 3,5 milijuna mačaka i 7 milijuna pasa. Koristeći tržište u punom cvatu, mudri su poduzetnici otvorili mnoštvo agencija za domaće životinje. Tu su de luxe hoteli, dvorane za vjenčanja, termalne kure te specijalna groblja. (Hina) 042152 MET may 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙