TOKYO, 13. prosinca (AFP/Hina) - Usprkos sumornom japanskom tržištu,
njemački BMW se nada povećati ovogodišnju prodaju svojih automobila
u Japanu za 17 posto, rekao je direktor tvrtke BMW Japan Corp. Siegfried
Richter. BMW je druga strana tvrtka po prodaji u Japanu, iza Mercedes-Benza.
Ali, u prošloj je godini BMW imao pad prodaje u Japanu za 7,5 posto u
odnosu na 1990., a istovremeno je njemačko tržište automobila smanjeno
u Japanu za 15,4 posto i ukupan uvoz automobila u Japan za 10,7 posto.
U 1992. BMW planira prodati u Japanu 39.500 automobila, što je 16,9
posto više nego prošle godine, te će otvoriti 15 novih prodajnih punktova
i investirati oko 3 milijarde jena (23 milijuna USD).
Osim toga, BMW planira do 1995. uložiti 10 milijardi jena (77 milijuna
USD), dok je u zadnjih deset godina uložio 15 milijardi jena (115 miljuna
dolara) u razvoj svoje mreže u Japanu.
BMW zapošljava 663 radnika u Japanu i upravo je preselio svoje sjedište
iz centra Tokija u predgrađe.
(Hina) do
131156 MET jan 92
Fiorentina: Moise Kean je pušten iz bolnice
Kremlj pozdravlja novi američki pristup nakon Trumpovih kritika na račun Zelenskog
Benzin bez promjene, a dizel od sutra za cent skuplji
Splitsko- dalmatinska županija dobila "Mrežu kulture"
Šipić u Slavonskom Brodu predstavio demografske mjere
U sudaru dvaju autobusa na zapadu Njemačke mnogo ozlijeđenih
Radić odbacio Dabrine optužbe: Nijedna od tih izjava nije istinita
Osobe s MS-om od ovoga mjeseca bez ograničenja u terapiji
DOMiNO: Inicijativa o proglašenju Kopačkog rita nacionalnim parkom je promašena
ATP Dubai: Popyrin čeka Čilića ili De Minaura