TOKYO, 13. prosinca (AFP/Hina) - Usprkos sumornom japanskom tržištu,
njemački BMW se nada povećati ovogodišnju prodaju svojih automobila
u Japanu za 17 posto, rekao je direktor tvrtke BMW Japan Corp. Siegfried
Richter. BMW je druga strana tvrtka po prodaji u Japanu, iza Mercedes-Benza.
Ali, u prošloj je godini BMW imao pad prodaje u Japanu za 7,5 posto u
odnosu na 1990., a istovremeno je njemačko tržište automobila smanjeno
u Japanu za 15,4 posto i ukupan uvoz automobila u Japan za 10,7 posto.
U 1992. BMW planira prodati u Japanu 39.500 automobila, što je 16,9
posto više nego prošle godine, te će otvoriti 15 novih prodajnih punktova
i investirati oko 3 milijarde jena (23 milijuna USD).
Osim toga, BMW planira do 1995. uložiti 10 milijardi jena (77 milijuna
USD), dok je u zadnjih deset godina uložio 15 milijardi jena (115 miljuna
dolara) u razvoj svoje mreže u Japanu.
BMW zapošljava 663 radnika u Japanu i upravo je preselio svoje sjedište
iz centra Tokija u predgrađe.
(Hina) do
131156 MET jan 92
SKV: Hrvatska u 4,30 sati
SKV: Svijet u 4,30 sati
TikTok: Bez Bidenova jamstva od nedjelje ćemo biti prisiljeni prestati s radom
Josip Dabro podnio ostavku
Južna Koreja: Istražitelji traže produljenje pritvora predsjednika
Trumpova inauguracija: SAD jačaju sigurnost meksičke granice u El Pasu
Tisuće Australaca bez struje uslijed jake kiše i razornih vjetrova
Kolumbijski predsjednik obustavio mirovne pregovore s pobunjenicima ELN-a
Talijanska premijerka Meloni prisustvovat će Trumpovoj inauguraciji
Najava događaja - svijet - za subotu, 18. siječnja