FRANKFURT, 2. siječnja (Reuter/Hina) - Njemački proizvođač automobila BMW
navodi u interviewu za financijski list "Boersen-Zeitung" da će 1991.
godine zabilježiti porast prodaje od 10 posto te da će ona iznositi 30
milijardi njemačkih maraka (19,74 milijardi američkih dolara). U skladu s
time porasti će i dobit.
Prodaja je 1990. godine iznosila 27 milijardi maraka (17,76 milijardi
dolara), a čista dobit grupacije bila je 695,9 milijuna maraka (457,8
milijuna dolara).
Izvoznici BMW-ovih automobila javljaju da će izvoz rasti i u 1992.
godini. BMW namjerava uložiti dvije milijarde maraka (1,32 milijarde
dolara) u razvoj proizvoda, modernizaciju pogona i proširenja.
Povećanje troškova zbog većih osobnih dohodaka, kraćeg radnog vremena i
većih poreza morat će se nadoknaditi efikasnošću fleksibilnog radnog
vremena, povećanom proizvodnjom i racionalizacijom.
(Hina) sj
020907 MET jan 92
HPB lani s neto dobiti od 73,6 milijuna eura
Volkswagen i CATL najavljuju surađuju na razvoju litijskih baterija
Daruvar: Porez na nekretnine od 1,33 do dva eura po kvadratu
MIP u utorak odlučuje o Dabrinu imunitetu
Većina Mirexa u minusu
Kina mora proizvoditi više žitarica - udruga
Najava događaja - svijet - za utorak, 25. veljače
Luka Ploče ostvarila lani gotovo 7 milijuna eura neto dobiti
Merz rekao da će pronaći način kako da Netanyahu posjeti Njemačku
Najava događaja - sport - za utorak, 25. veljače