ZAGREB, Jan 29 (Hina) - President-elect Ivo Josipovic's campaign
manager Mirando Mrsic responded to figures released earlier by GONG
and Transparency International Croatia with a statement saying it was
incorrect that Josipovic's election team spent HRK 6.4 million on
advertising on national TV stations and in print, as they spent HRK
4.3 million in both election rounds.
Macron tvrdi da je Putin "revizionistički imperijalist"
Witkoff kaže da dogovara razgovore s Ukrajinom u Saudijskoj Arabiji
Plenković: EU nevjerojatno brzo napreduje u jačanju obrane
Trump ide u Saudijsku Arabiju kako bi postigao dogovor vrijedan bilijun dolara
Najava - gospodarstvo - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - sport - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - fotografije - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - kultura - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - Hrvatska - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - svijet - za petak, 7. ožujka