ZAGREB, Jan 29 (Hina) - According to estimates made by nongovernmental
organisations -- GONG and Transparency International Croatia--,
presidential candidate Milan Bandic spent HRK12.8 million on media
advertisements, and reported that a total cost of his campaign was HRK
15.2 million. President-elect Ivo Josipovic spent on media ads HRK6.4
million and reported that his entire campaign had cost HRK 8.9
million, said the two NGOs.
Iranski vođa Khamenei ponovno odbacio pregovore sa Zapadom
Najava događaja - Hrvatska - za nedjelju, 9. ožujka
Najava događaja - svijet - za nedjelju, 9. veljače
Najava događaja - fotografije - za nedjelju, 9. ožujka
Najava događaja - sport - za nedjelju, 9. ožujka
Najava događaja - kultura - za nedjelju, 9. ožujka
Razlike bi trebale biti izvor snage, a ne problema - kralj Charles
ATP i WTA Indian Wells: Rezultati
WTA Indian Wells: Vekić u dva seta bolja od Avanesjan
Ligue 1: Lens u 94. minuti do pobjede kod Marseillea