Da bi vlada ostvarila ciljeve o elektrifikaciji teretnih vozila, bit će potrebno oko 45 tisuća punionica, izjavila je Radstroem u nedjelju za tjednik Automobilwoche.
"Manjak će biti ogroman čak i ako intenziviramo nastojanja (da dostignemo tu brojku)", dodala je šefica Daimler Trucka.
Infrastruktura je najveći problem za kupce kamiona i glavni proizvođači, Daimler, Volvo i Traton, već dugo planiraju zajednički izgraditi i nuditi usluge punjenja na 1700 visokoučinkovitih punionica duž njemačkih autocesta i raskrižja do 2027. godine, objasnila je.
Problem je što katkad imamo teškoća i s postavljanjem punionica u vlastitim objektima jer moramo provjeriti standarde lokalne strujne mreže, naglasila je dužnosnica Daimler Trucka, izdvojivši među preprekama i dugotrajan postupakk pribavljanja dozvola u Njemačkoj, .
Sektor je po njezinim riječima značajno smanjio emisiju štetnih plinova, ali financijski je input ograničen kada se usporedi s drugima.
Zbog brojnih nepoznanica teško je reći kako će se stvari razvijati, naglasila je.
"Rekli smo da bi do 2030. do 60 posto naših gospodarskih vozila u Europi moglo kao pogon koristiti baterije ili gorive ćelije, ali to će u konačniti ovisiti o brojnim stvarima, uključujući i promjene cijena energije".