Mreža telefonskih linija za psihološku pomoć uspostavljena je u suradnji Hrvatske psihološke komore (HPK) s Hrvatskim psihološkim društvom (HPD) i županijskim društvima psihologa, priopćeno je u srijedu iz HPK-a.
Namijenjene su svim osobama kojima je potrebna pomoć i podrška u nošenju s epidemijom COVID-19 neovisno o činjenici jesu li oboljeli, ugroženi, nalaze li se u karanteni ili izolaciji ili postoje drugi razlozi radi kojih im je potrebna psihološka podrška.
Jednako tako, linije su dostupne i svim građanima koji su pogođeni razornim potresom, odnosno svima koji su suočeni sa negativnim utjecajima izvanrednih okolnosti na njihovo psihološko zdravlje, ističu iz HPK-a.
Cilj mreže telefonskih linija za krizno psihološko savjetovanje je ublažavanje stresnih reakcija, panike i straha kod hrvatskog stanovništva, kao i psihičkih posljedica uzrokovanih životnim promjenama uzrokovane virusom i potresom.
HPK je organizirala psihologe volontere koji će 24 sata pružati psihološku pomoć građanima putem telefonskih linija raspoređenih u svim županijama u Hrvatskoj, od čega je ukupno pet telefonskih linija namijenjeno za područje Grada Zagreba i Zagrebačke županije. Mreža je u funkciji od 23. ožujka tijekom 24 sata, ukupno 25 telefonskih linija, izvijestila je u srijedu Andreja Bogdan, predsjednica HPK-a.