Naime, svi koji ovaj tjedan posjete poljoprivredna gospodarstva uključena u projekt i objave fotografiju sa nekim od vizualnih identiteta projekta Idemo na selo (okvir za slikanje, letci, majice i sl.) na Facebooku ili Instagramu te fotografije označe s @idemonaselo i hashtagom #idemo_selo sudjeluju u natječaju za najkreativniju fotografiju tjedna seoskog turizma Zagrebačke županije.
Najkreativniju fotografiju izabrat će stručni ocjenjivački sud sastavljen od predstavnika Zagrebačke županije koja je najveći pokrovitelj i nositelja projekta Idemo na selo.
Dodjeljuju se tri nagrade: prva je vikend na selu za dvije osobe; druga - paket domaćih proizvoda; i treća - paket buteljiranih vina sudionika manifestacije.
Imena dobitnica i dobitnika bit će objavljena do 20. rujna 2019.
U manifestaciji sudjeluje 11 poljoprivrednih gospodarstva Zagrebačke županije koja se bave seoskim turizmom i to iz: Jastrebarskog (Seosko gospodarstvo Ciban, Vinogradarska kuća Braje i Vinarija Jagunić ), Svetog Ivana Zeline (Vina Kos, Vina Kos – Jurišić i Ljubekov gaj), Samobora (Etno kuća pod Okićem i Mlin iz bajke), Ivanić-Grada (Seoski turizam Kezele), Kloštar-Ivanića (Ladanj kod strica) i Žumberka (Seljačko gospodarstvo Podžumberak), objavila je Zagrebačka županija.
ZAGREB, 3. rujna 2019. (Hina) - Svi posjetitelji manifestacije "Idemo na selo - Tjedan seoskog turizma Zagrebačke županije" koja se održava do 8. rujna imaju priliku sudjelovati u foto natječaju i osvojiti bogate nagrade.