Iako Povjerenstvo to ne spominje, očito se referiralo na zahtjev jedne nevladine udruge da se uredi izborna promidžba na društvenim mrežama, odnosno propiše obveza izvještavanja o toj promidžbi na skorim izborima za Europski parlament.
Troškovi oglašavanja putem društvenih mreža moraju biti iskazani u Izvješću o troškovima (rashodima) izborne promidžbe, bilo da izborni sudionici imaju izravno sklopljen ugovor s dobavljačem, odnosno društvenom mrežom, ili im se ista usluga nudi u okviru paketa usluga koje za njih rade agencije za oglašavanju.
U tom smislu, ističu u DIP-u, ti podaci unosit će se u informacijski sustav u sklopu tog izvješća te time biti dostupni i javnosti i moći će se nadzirati.
Povjerenstvo potvrđuje kako je novim Zakonom o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma propisano da će ministar financija donijeti više pravilnika taksativno nabrojanih u Zakonu.
No, i naglašava da do njihova stupanja na snagu 'vrijedi' postojeći Pravilnik o načinu vođenja evidencija i izdavanja potvrda o primitku dobrovoljnih priloga (donacija) i članarina, izvješćima o primljenim donacijama za financiranje izborne promidžbe i izvješćima o troškovima (rashodima) izborne promidžbe, te financijskim izvještajima za financiranje izborne promidžbe.
U informacijski sustav za nadzor financiranja izborne promidžbe političke stranke i birači koji će sudjelovati na izborima za Europski parlament unosit će podatke iz obrazaca propisanih Pravilnikom, sve do stupanja na snagu novih pravilnika koje će sukladno Zakonu donijeti ministar financija, poručuju iz DIP-a.