Ustvrdivši kako je prijedlog studija Rašić-Vrabec izabran zbog jasne dimenzije prostora i vremena, lake čitljivosti i aplikabilnosti Restović je podsjetila da je natječaj za vizualni identitet bio otvoren od 23. listopada do 15. prosinca, da je zaprimljeno 21 autorskih prijedloga od ukupno 16 predlagatelja te da je komisija nakon pregleda u užem izboru selektirala četiri predlagatelja kako bi u konačnici jednoglasno izabrala prijedlog autora ovog studija.
"U doba današnjih komunikacija prijenos informacije zahtijeva jasne i čitljive poruke u vrlo kratkom roku. Uz ograničeni vremenski rok, vizualna rješenja komprimiraju svoj brend u prepoznatljive oblike što je predloženi rad u potpunosti ispunio", kazala je Gordana Restović dodavši kako spajajući likovno i tekstualno, prijedlog rješenja zadovoljio je navedene kriterije koje će se primjenjivati u komuniciranju festivalskih poruka.
Autor odabranog prijedloga Marko Rašić održao je prezentaciju vizualnog identiteta i obrazložio da je tradicija festivala sadržana u samoj brojci održavanja, a budući da je brojka 66, kako je rekao "sama po sebi moćna i simbolična", dozvoljava upotrebe i asocijacije jednostavnog geometrijskog rješenja.
"Mnogobrojnost varijacija broja sadrži poveznicu koja ostavlja gledatelju mnoge prijedloge - oči s obrvama, naočale, otvori kroz koje se viri, tlocrt Arene ili filmska rola", ustvrdio je Rašić.
Ravnateljica Pulskog filmskog festivala izvijestila je novinare kako mandat dosadašnjem umjetničkom ravnatelju festivala Zlatku Vidačkoviću traje do 9. ožujka nakon čega će biti raspisan natječaj za novog umjetničkog ravnatelja dok će se tijekom ožujka raspisati natječaj za prijavu filmova na ovogodišnjem 66. Pulskom filmskom festivalu.