ZAGREB, 21. prosinca 2018. (Hina/Reuters) - Djeca već u dobi od 3 do 5 godina mogu pod utjecajem televizijskih reklama birati nekvalitetniju hranu, pokazalo je američko istraživanje.
(Hina) xps yps
Promotivni film "Discover Otočac, Brinje i Vrhovine" nagrađen na sajmu u Berlinu
Ukrajinski oporbeni čelnici odbacili ideju o izborima u ratno doba
BioNTech i Pfizer pri razvoju cjepiva protiv covida posegnuli za vlasništvom Moderne
Određen pritvor Kruniću i petorici suokrivljenika iz afere utaje poreza
Rusija kaže da je mirovna inicijativa Pariza i Londona pokušaj kupnje vremena
Dodijeljeno 8,3 milijuna eura za projekte turističkih zajednica i "top" događanja
Zagrebački kvartovi kulture se nastavljaju u skoro dvostruko većem opsegu
Trump želi oživjeti američku brodogradnju
Nordijsko SP: Odgođeno momčadsko natjecanje u kombinaciji
Tomašević: Promet u Ulici Vrhovec bi se mogao stabilizirati idući tjedan
ZAGREB, 21. prosinca 2018. (Hina/Reuters) - Djeca već u dobi od 3 do 5 godina mogu pod utjecajem televizijskih reklama birati nekvalitetniju hranu, pokazalo je američko istraživanje.
(Hina) xps yps