ZAGREB, 21. prosinca 2018. (Hina/Reuters) - Djeca već u dobi od 3 do 5 godina mogu pod utjecajem televizijskih reklama birati nekvalitetniju hranu, pokazalo je američko istraživanje.
(Hina) xps yps
Danac Peter Sørensen novi izaslanik EU-a za dijalog Srbija-Kosovo
Fozioterapeutski tehničari i Ministarstvo postigli dogovor o licencama
OIF: Nešto više gubitnika
Tesla, BMW i kineske tvrtke podnijeli tužbu zbog carina EU-a na kineske automobile
Baby Lasagna promovira album “Demons & Mosquitos” 10. svibnja u Boćarskom domu
SKV: Hrvatska u 15,30 sati
SKV: Svijet u 15,30 sati
Optužena četvorice dilera koji su kokain iz Slovenije krijumčarili u Istru
Kultno okultni Coven premijerno nastupa 26. travnja u zagrebačkoj Močvari
Spomen šetnjom u Zagrebu obilježen Međunarodni dan sjećanja na žrtve holokausta
ZAGREB, 21. prosinca 2018. (Hina/Reuters) - Djeca već u dobi od 3 do 5 godina mogu pod utjecajem televizijskih reklama birati nekvalitetniju hranu, pokazalo je američko istraživanje.
(Hina) xps yps