Prošle godine Hrvatska je tijekom udarnih desetak blagdanskih dana, od 22. prosinca 2017. do 2. siječnja 2018., ostvarila 154.000 turističkih dolazaka i 419.000 noćenja, dok se tijekom ovogodišnjeg usporedivog razdoblja - od 21. prosinca 2018. do 1. siječnja 2019., očekuje 10-ak posto bolji rezultat odnosno više od 170.000 dolazaka te više od 460.000 noćenja.
Takav rezultat pratit će proporcionalno bolja popunjenost smještajnih objekata, kažu u HTZ-u.
"Osim najboljeg europskog adventa u Zagrebu, u brojnim destinacijama diljem Hrvatske očekuje se bogat i raznolik program te sam siguran da ćemo ovu godinu zaokružiti na najbolji mogući način. Vjerujem da će to biti odličan zamašnjak i za početak sljedeće turističke godine u koju ulazimo s rekordnim najavama od preko milijardu eura investicija u turizmu", rekao je ministar turizma Gari Cappelli.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ocijenio je da navedeni pokazatelji potvrđuju kako je Hrvatska uspješna u afirmaciji turističkih proizvoda koji nisu vezani uz ljetne mjesece, što je korak prema ravnomjernijoj godišnjoj i prostornoj raspodjeli turističkoga prometa.
Tijekom adventskog razdoblja, kao i čitavog prosinca, najposjećenije turističko odredište je Zagreb, s približno trećinom svih u Hrvatskoj ostvarenih dolazaka i četvrtinom ukupnih nacionalnih noćenja, čime glavni grad opravdava titulu najbolje europske adventske destinacije koju je osvojio tri godine za redom.
Nakon Zagreba, najviše turista očekuju jadranske destinacije na području Istre i Kvarnera, kao i Splita te Zadra. Na kontinentu, najviše turista uz Zagreb očekuju destinacije Krapinsko-zagorske, Međimurske i Karlovačke županije, dok na istoku prednjači Osijek, navodi se u priopćenju.