Prevladava upotreba širokopojasnog pristupa internetu. Naime, 92 posto poduzeća upotrebljava neki oblik fiksne širokopojasne veze, dok 85 posto upotrebljava mobilni širokopojasni pristup internetu.
S druge strane, objavio je nedavno DZS, internetska prodaja zauzima samo 12 posto ukupne prodaje roba i usluga, što znači da je opseg e-trgovine u odnosu na konvencionalnu još uvijek prilično nizak.
Uslugu računalnog oblaka na internetu, kao relativno nove tehnologije, koristi 31 posto poduzeća.
Tu tehnologiju podjednako primjenjuju mala, srednja i velika poduzeća, a upotreba dominira u segmentu informacija i komunikacija (50 posto), poslovnim djelatnostima (50 posto) te u uslužnim djelatnostima (37 posto).
Internet je, poznato je, uveo promjene u načinu poslovanja omogućivši integriranost poslovnih procesa na višoj razini, dok brzina internetske veze postaje jedan od važnijih čimbenika u poslovanju.
Sve veća dostupnost širokopojasnog interneta potiče i porast brzine prijenosa podataka, pa je uočen znatan porast od od 9 posto segmentu brzine prijenosa iznad 10 Mpbs u odnosu na lani. Taj segment čini 72 posto poduzeća.