"U protekloj poslovnoj godini dm je uložio više od 72,6 milijuna kuna u modernizaciju 33 prodavaonice i otvaranje tri specijalizirana odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC)", rekao je Mrakužić.
Najavio je da će dm u poslovnoj godini 2018./2019. u modernizaciju 25 prodavaonica i razvoj asortimana uložiti 80 milijuna kuna.
Mrakužić je istaknuo da je proteklu poslovnu godinu obilježio i nastavak razvoja prometa u segmentu OTC proizvoda, koji je rastao za 37,4 posto u odnosu na godinu ranije.
Nastavljen je i razvoj asortimana vlastite robne marke koji je proširen sa četiri nove marke, a udio robne marke u ukupnom prometu dosegnuo je 30,53 posto.
Po iznijetim podatcima, tijekom protekle poslovne godine prodavaonice dm-a svaki je dan posjetilo više od 85 tisuća kupaca.
Trenutno dm u Hrvatskoj ima 157 trgovina u 60 gradova i zapošljava 1.470 djelatnika.
Po podacima dm-a, prosječna mjesečna neto plaća u prodavaonicama iznosi više od 9.300 kuna.
Kako je istaknuto na konferenciji za novinare, u protekloj poslovnoj godini djelatnicima su omogućene edukacije u trajanju od 128 dana na kojima je bilo 1.210 polaznika. Također su dodijeljene diplome prvoj generaciji dm akademije tijekom koje su djelatnici educirani za novo zanimanje drogerist.
Po iznijetim podacima, u protekloj poslovnoj godini dm je u zajednicu uložio više od 2,1 milijun kuna.
Grupa dm, koja je prisutna u 13 zemalja, u prošloj je poslovnoj godini godini ostvarila promet od 10,7 milijardi eura.