"Posebno su ugroženi mladi između 15 i 29 godine, jer su prometne nesreće njihov prvi uzrok stradavanja", objavili su iz HAK-a.
Kampanja će se u Hrvatskoj provoditi na oko 200 oglasnih površina uz prometnice hrvatskih gradova.
Kampanju je započela Svjetska automobilistička federacija (FIA) koja za cilj ima upozoriti i pozvati vozače na veću osviještenost na cesti, te podsjetiti sve sudionike u prometu na 12 zlatnih pravila cestovne sigurnosti, od kojih su izdvojili da vozači uspore, poštuju ograničenja brzine, koriste autosjedalice za najmlađe, da provjeravaju svoje gume, te da se vežu i ne koriste mobitel za vrijeme vožnje.
Kampanja se drugu godinu zaredom provodi u više od 75 zemalja svijeta, i uz pomoć svojih ambasadora sigurnosti, poput glazbenog producenta Pharrella Williamsa, ili popularnog holivudskog glumca Patricka Dempseyja.
Kampanja u Hrvatskoj traje do studenoga, a može se potpisati i manifest na stranicama www.fia.com/3500lives koja poziva sve države sudionice da im cestovna sigurnost bude jedan od glavnih prioriteta.