Riječ je o publikaciji koja je namijenjena korisnicima njihovih usluga i koja će pridonijeti dodatnoj promociji hrvatskih destinacija jer magazin na mjesečnoj bazi ostvaruje doseg veći od šest milijuna putnika, navodi se u priopćenju.
EasyJet je odabrao Hrvatsku kao destinaciju u kojoj bilježe poraste prometa i interesa, čime se naša zemlja prometnula u jednu od ključnih destinacija ovog avioprijevoznika koji tijekom ljetnih mjeseci u hrvatske destinacije preveze više od milijun putnika. Samo u ovoj godini imaju 49 aktivnih linija putem kojih spajaju naše destinacije poput Dubrovnika, Splita, Pule i Zadra s brojnim ključnim europskim gradovima, ističu iz HTZ-a.
"Odabir Hrvatske kao destinacije godine od strane jednog od ključnih europskih avioprijevoznika za nas predstavlja veliki uspjeh, ali i potvrdu da u ovom važnom prometnom segmentu ostvarujemo značajne i strateški važne pomake. Ključni ciljevi koje smo definirali podrazumijevaju pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje turističke destinacije koja je ujedno vrlo dobro prometno povezana, posebice u kontekstu aviolinija koje su iznimno važne za jačanje turističkog prometa u razdobljima pred i posezone. S tim smo ciljem ove godine po prvi put proveli značajniju suradnju s avioprijevoznicima i organizatorima putovanja iz inozemstva", izjava je direktora Glavnog ureda HTZ-a Kristjana Staničića koja se prenosi u priopćenju.
Staničić dodaje kako se hrvatski turizam može pohvaliti s više od 70 novih redovnih linija uvedenih u ovoj godini.
Aviokompanija easyJet godišnje preveze više od 82 milijuna putnika, od kojih oko 13 milijuna poslovnih. Flota im broji gotovo 300 zrakoplova koji lete na ukupno 980 ruta, odnosno na 156 zračnih luka u 33 zemlje svijeta.