Iako su sve inicijative Fumića još 'mlade' i tek 'oživljavaju', ipak su neke od njih izazvale dosta pažnje javnosti, čak neke više u inozemstvu nego u Hrvatskoj, što ga, kako kaže, ne čudi, jer biti poduzetnik vezan za ličko područje nije još atraktivno, pa niti lako jer je novca malo, pogotovo za marketing i promociju.
Sve inicijative i projekte vezao je za marketing, komunikaciju, turizam i bogatu prirodnu i povijesnu baštinu ličkog kraja, želeći kroz to promovirati Liku kao regiju jedinstvenog, autohtonog i pozitivnog doživljaja.
"Prvo smo prije tri godine pokrenuli agenciju za usluge u komunikacijama PRiLika, kroz koju se bavimo društvenim mrežama, grafičkim dizajnom, PR-om i svime što se dana naziva digitalni marketing, i najviše klijenata imamo iz sektora turizma. Usporedo s tim, razvili smo i web portal LikaClub, čija redakcija ima pet ljudi, koji rade poluvolonterski, prikazujući Liku kroz tekstove, video, fotografije i drugo na lijep način", otkriva Fumić.
Potom je u jesen prošle godine s kolegicom otvorio tvrtku "Plitvice Times" te su pokrenuli turistički (online) magazin "The Plitvice Times", koji se obraća većinom stranoj publici, jer su zaključili da je potrebno imati nešto što razumiju i stranci.
"Riječ je o turističkom magazinu koji ima i webshop, i kroz koji plasiramo turističke priče i ističemo manje poznate lokacije u okolici Plitvica, jer su same Plitvice pretjerano posjećene, te time doprinosimo širenju turističke baze i znanja o okolici. Magazin takvog lokalno-turističkog tipa u Hrvatskoj ne postoji, pogotovo što mi 'lokalci' pričamo priče koje nisu u službenim katalozima i koje turisti iz svijeta sigurno ne znaju. Kada netko primjerice dođe iz Kine na Plitvice, njega ne zanimaju županije, općine, gradovi, nego što može zanimljivo vidjeti, otkriti novo i kakve će uspomene ponijeti", objašnjava Fumić.
Na tragu webshopa, portala i magazina, te uspomena koje turisti trebaju ponijeti iz Like i sa Plitvica, a i kako su primijetili da Lika nema ozbiljan skupi suvenir koji su mogu priuštiti bogati gosti, osmislili su i parfem Plitvice, koji je u kratkom roku prepoznat na stranim tržištima.
"Realizacija tog parfema je trajala oko šest mjeseci, a krenuo je u prodaju u veljači ove godine. Proizvodi se u jednoj tvornici u Francuskoj, čiji je vlasnik parfumer rodom iz Hrvatske, a trenutno se, osim u webshopu, može pronaći i na šest lokacija, u Zagrebu, zračnim lukama Zadar i Rijeka te na Plitvicama", kaže Fumić.
Ističe pritom da je tu riječ o pravom parfemu, a ne toaletnoj vodi, s osmišljenim dizajnom s puno detalja i u čijoj su podlozi mirisne esencije iz prirode, od orhideja i šljiva, do đurđica i drugog cvijeća.
Uz taj parfem, Lika i Plitvice su dobili potpuno novi proizvod, na koji bi, po njegovom mišljenju, trebali biti ponosni, tim više što se lički i plitvički suveniri nisu maknuli dalje od majica i figurica, uz eventualno još domaće proizvode, kojih bi, kako ocjenjuje, trebalo biti više u prodaji za turiste.
U sve te projekte do sada su uložili nekoliko stotina tisuća kuna vlastitih sredstava, pri čemu nisu dizali nikakve kredite niti dobili potpore iz nikakvog izvora.
"Sve radimo sami. PRiLIKA, LikaClub, The Plitvice Times i parfem Plitvice potpuno su privatna poduzetnička inicijativa sa samo privatnim, mojim i dijelom ulaganjem još jedne kolegice, a sve što smo pokrenuli nije dovoljno da nas itko podrži. Nadamo se da će se to promijeniti i da priče o podršci mladim poduzetnicima neće ostati samo 'priče za malu djecu', jer želimo tu ostati i raditi", kaže Fumić, koji je uz navedeno sudjelovao ove godine i u organizaciji najvećeg okupljanja 'instragramera' iz cijelog svijeta na Plitvicama.