Na Festivalu će se predstaviti i četiri bačvarije, među kojima i jedna domaća, koja započinje proizvodnju bačvi od hrvatske hrastovine.
Festival će se održati u restoranu "Kampus" u sklopu Sveučilišnog kampusa, u organizaciji Udruženja "Vino Dalmacije" i suorganizaciji Sveučilišta u Splitu i Studentskog centra Split, te u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i drugim institucijama.
Splićanima i njihovim gostima u petaka i subotu predstavit će se vodeći proizvođači vina, predstavnici hotela i restorana i drugi.
Rektor Sveučilišta u Splitu Šimun Anđelinović ocijenio je kako će Festival pomoći u promoviranju studija Mediteranske poljoprivrede te u razvoju poljoprivrede u Splitsko-dalmatinskoj županiji.
Tijekom festivala predviđene su brojne radionice i predavanja, a prva radionica, o Pošipu, već je popunjena, baš kao i subotnje radionice o Plavcu malom, Debitu i Dalmatinskom crnom "blendu".
Zainteresirani se još mogu prijaviti na radionice: "Vino kao sastavnica mediteranske prehrane: medicinski pogled", "Maraština-Rukatac-skriveni adut Dalmacije", "Drugačija Dalmacija-Kujundžuša, Zlatarica i Trnjak".
Predsjednik udruženja "Vino Dalmacije" Ivica Kovačević rekao je da s Festivalom "Vino Dalmacije" žele pomoći ugostiteljima, hotelijerima, vinarima i turističkim agencijama da prošire svoju turističku ponudu te doprinijeti gospodarstvu Dalmacije.
Prema istraživanjima, među domaćim potrošačima, njih 93 posto žele piti isključivo hrvatska vina, a 55 posto preferira crno vino, izvijestila je Danica Poparić Majić iz županijske gospodarske komore.
Najomiljenija i najzastupljenija na stolovima su dalmatinska vina (33 posto), a potom slijede slavonska i istarska te zagorska i međimurska vina.
"Najdraže im je crno vino, pogotovo plavac na bazi crljenka koja je naša autohtona sorta. Hrvatska je zaista bogat rudnik autohtonih sorti, pa od 258 sorti na nacionalnoj listi 130 je autohtonih sorti od čega su dvije trećine isključivo vina iz Dalmacije. To je veliki potencijal koji nije dovoljno prepoznat, koji je vrlo interesantan pogotovo turistima i na stranim tržištima gdje se cijeni nešto što je novo, neotkriveno, što ima priču i tradiciju", rekla je.