Prodaja je porasla i u prva tri mjeseca, tijekom kojih je prodano 13.893 automobila ili 27 posto odnosno 2.963 komada više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Najprodavanija marka u prvom tromjesečju bio je Volkswagen s 1.778 prodanim automobilom i tržišnim udjelom od 12,9 posto. Slijedi Škoda s 1.539 komada i 11,12 posto tržišta te Opel koji je prodao 1.462 automobila i ostvario 10,56-postotni tržišni udio.
Najprodavaniji model je Škoda Octavia (935), a slijede Opel Astra (554), Volkswagen Golf (526), Suzuki Vitara ( 486), Renault Clio ( 450) itd.
Od ukupnog broja prodanih vozila u prva tri mjeseca, 51,2 posto su benzinci, 46,9 posto dizelaši dok je udio električnih i hibridnih vozila zanemariv.
Prodaja vozila u Hrvatskoj raste usporedo s primjenom Uredbe o načinu izračuna i visinama sastavnica za izračun posebnog poreza na motorna vozila donesene u siječnju, prema kojoj se od oporezivanja po vrijednosnom kriteriju u cijelosti izuzimaju nova vozila čija je prodajna cijena s PDV-om niža od 150 tisuća kuna, što predstavlja dvije trećine svih novih prodanih vozila.
Za vozila čija je cijena od 150.000 do 200.000 kuna vrijednosna naknada je 2.000 kuna, od 200.000 do 250.000 kuna ta naknada iznosi 4.500 kuna, dok za vozila skuplja od 600.000 kuna iznosi 60.000 kuna.
Uz to, od početka godine godišnji porez na cestovna motorna vozila plaća se prilikom registracije u stanicama za tehnički pregled, a dotad se taj porez plaćao na temelju rješenja Porezne uprave, koje su vlasnici automobila dobivali poštom.
Od 1. siječnja poduzetnicima u sustavu PDV-a omogućen je i povrat 50 posto pretporeza za nabavu ili najam osobnih automobila i drugih sredstava za osobni prijevoz do vrijednosti od 400.000 kuna, a od toga dana kod prijenosa vlasništva rabljenih vozila ukinut je porez na stjecanje rabljenih vozila i zamijenjen plaćanjem upravne pristojbe bez potrebe ovjere ugovora kod javnog bilježnika.