Stoga će se u idućih nešto manje od godinu dana provesti niz istraživanja, kako bi se utvrdili prometni problemi.
Provedba projekta sufinancira se sredstvima Kohezijskog fonda u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. Nositelj projekta je Grad Zadar u partnerstvu sa Zadarskom županijom.
"Strateški prometni dokument bit će podloga za sve buduće investicije u prometnu infrastrukturu iz europskih i nacionalnih fondova. Osnovna mu je zadaća prepoznati sve uvjete, probleme i potencijale cjelovitog prometnog sustava te ponuditi rješenja i pravce razvoja za sve buduće ključne prometne projekte", rekao je gradonačelnik Zadra Branko Dukić.
Dodao je kako će na regionalnoj razini masterplan obuhvatiti cestovni, željeznički, pomorski i zračni promet, a na području gradova javni gradski i prigradski promet.
"Utvrdit će se svakodnevne prometne potrebe lokalnog stanovništva, definirati potrebe ulaganja u novu prometnu infrastrukturu i nove prometne usluge za građane, donijeti mjere za poboljšanje sigurnosti i mjere za razvoj javnog prijevoza", istaknuo je.
Zadarski župan Božidar Longin rekao je da su prioriteti luka Gaženica te zračna i teretna luka, a nada se i obnovi željezničkog prometa.
"Ovo nam je povijesna šansa i ja sam optimist", istaknuo je Longin.