Kako se navodi, između 38 timova prijavljenih na natječaj, oni su ponudili najoriginalnija rješenja kojima je cilj kvalitetna promocija ugostiteljsko - turističkih zanimanja i povezivanje s poslodavcima. Nagrade su im uručene u petak, na završnici Dana poslova u turizmu u Splitu, koji su okupili 75 poslodavaca u turizmu i više od pet tisuća posjetitelja u potrazi za sezonskim poslom.
Natječaj je bio otvoren od 15. do 29. siječnja,a pred učenicima srednjih turističko ugostiteljskih škola i studentima visokih učilišta s programima iz područja turizma i ugostiteljstva bio je zadatak osmisliti projekat čiji je cilj promocija zanimanja i obrazovanja u turizmu i ugostiteljstvu.
Nagrađeni timovi pobjedom u ovom natječaju osvojili su studijska putovanja ukupne vrijednosti 50 tisuća kuna u prestižne centre izvrsnosti u Španjolskoj (Baskijski kulinarski centar) i Austriji (Centar izvrsnosti za ugostiteljstvo i turizam), te posjet hotelskoj tvrtki u Hrvatskoj, stoji u priopćenju.
U cilju promocije ugostiteljsko turističkih zanimanja među mladima, u sklopu splitskog dijela Dana poslova u turizmu, za zainteresirane učenike osnovnih i srednjih škola Ministarstvo turizma organiziralo je edukativne radionice iz područja turizma i ugostiteljstva koje su okupljenima održali predstavnici hotelskih kuća Maistra i Blue Sun i predstavnici ugostiteljskog sektora.