Parni remorker ''Vridni'' sagrađen je 1894. godine, ističe se neobičnom cilindričnom formom, posebice podvodnog dijela što je rezultiralo i odličnim pomorskim svojstvima, te se u plovidbi valovi gotovo nisu mogli vidjeti. Brod je, sukladno vremenu u kojem je građen, zakovane čelične konstrukcije, s drvenom palubom, metalnim dimnjakom te drvenim nadgrađem.
Od 1924. godine parni remorker se spominje pod imenom ''Doket'', a u jesen 1943. godine je u sastavu mornarice NOV i krije se po hvarskim uvalama zbog opasnosti od njemačke avijacije, navodi se u priopćenju. Iste godine sudjeluje u spašavanju parobroda Gruž na otoku Braču, a krajem Drugog svjetskog rata je oštećen u njemačkom bombardiranju, te poslan na popravak u brodogradilište na otoku Visu nakon čega je u sastavu flote pomoćnih transportnih brodova 4.POS-a.
"Nakon Drugog svjetskog rata još uvijek pod imenom 'Doket' vraća se u Split gdje je u krugu Brodograđevne industrije Split služio za tegljenje manjih brodova u dokove radi popravka. Ime 'Doket' je promijenjeno u 'Omladinac', a ime 'Vridni' brod dobiva 1962. godine.
U funkciji je u splitskom brodogradilištu do samog odlaska u zasluženu mirovinu 1969. godine, kada je izvučen na obalu i obnovljen u samom brodogradilištu. Parni remorker Vridni svjedoči značajnoj pomorskoj i kulturnoj povijesti Hrvatske, te ima svojstvo kulturnog dobra. Premještaj broda izveden je u suradnji s Konzervatorskim odjelom u Splitu pri Ministarstvu kulture", navode iz Brodosplita.