"Novi ugovor vrijedan je više od 100 milijuna kuna, koliko se u 2018. očekuje od dodatnog prometa kroz distribuciju tri nove kategorije Mars proizvoda - čokoladnog programa, prehrambenih i proizvoda za kućne ljubimce. Novi proizvodni asortiman uključuje robne marke poput Twixa, Marsa, Bountyja, Snickersa, M&M's-a, Pedigreea, Whiskasa, Kitekata i Uncle Ben's-a", navodi se u priopćenju.
Iz Atlantica podsjećaju da su još od 1991. distributer Wrigley asortimana, koji je od 2008. dio Mars kompanije.
Od novog partnerstva u distribuciji se očekuje povećanje tržišnih udjela proizvoda iz Marsovog asortimana i rast višim stopama od njihovih pojedinačnih kategorija.
Direktorica za tržišta Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine u kompaniji Mars Darja Šušteršič u priopćenju ističe kako imaju odlična iskustva i značajna očekivanja od partnerstva s Atlanticom na području distribucije Mars proizvoda u Hrvatskoj.
"Kroz dosadašnju distribuciju Wrigley asortimana Atlantic se potvrdio kao partner od kojega možemo očekivati nastavak izvrsne suradnje, koju dodatno proširujemo novim ugovorom. Time očekujemo i još bolji ukupan rezultat prema svim relevantnim tržišnim parametrima", naglašava Šušteršič.
Glavni direktor strateškog distribucijskog područja Hrvatska u Atlantic grupi Slaven Romac smatra da novi distribucijski ugovor potvrđuje ozbiljnost planova i najava Atlantica o daljnjem širenju i jačanju distribucijskog poslovanja.
Zadovoljan je i što je korporacija Mars prepoznala u Atlanticu stabilnog, vrijednog i ambicioznog partnera. "Imamo odlične pretpostavke za uspješnu suradnju kroz dosadašnji rezultat i partnersko povjerenje s kojim ulazimo u novi posao", poručio je Romac.
Mars je jedna od najvećih svjetskih kompanija s više od sto godina tradicije i nekim od najpoznatijih robnih marki na svijetu za ljude i kućne ljubimce. Ostvaruje neto prihode od prodaje od gotovo 35 milijardi dolara i posluje u više od 80 zemalja.
Atlantic grupa je vodeći regionalni distributer robe široke potrošnje, s mrežom od 19 distribucijskih centara, više od tisuću dostavnih vozila i direktnim pristupom na više od 60 tisuća prodajnih mjesta u jugoistočnoj Europi.