S obzirom na veliki broj adventskih manifestacija diljem zemlje, kojih je znatno više nego lani, izvjesno je da će ovi blagdanski dani donijeti dobar turistički i fizički i financijski promet.
Primjerice, samo u Zagrebu se procjenjuje da će potrošnja na Adventu dosegnuti ove godine oko pola milijarde kuna, a za prošlu godinu se procjenjivalo na oko 400 milijuna kuna.
Da se ove godine više turista nego lani odlučilo posjetiti Hrvatsku pokazuju i podaci HTZ-a odnosno iz eVisitora, prema kojima je od početka do 21. prosinca ove godine došlo 181 tisuća turista ili 10 posto više nego u isto vrijeme prošle godine, koji su ostvarili gotovo 460 tisuća noćenja ili porast od 15 posto.
Lanjski je prosinac završio sa ukupno 280 tisuća dolazaka turista i 667 tisuća noćenja, što su u odnosu na prosinac 2015. bili porasti od 28 i 26 posto.
"Ovog prosinca, jednako kao i za same blagdane ili zadnjih deset dana ove godine očekujemo blagi rast noćenja u odnosu na iste dane prošle godine. Pritom posebno vesele pozitivni pokazatelji turističkog prometa na kontinentu, a prema kojima se za blagdane na kontinentu očekuju porasti od 6 posto u dolascima i 7 posto u noćenjima", ističu iz Glavnog ureda HTZ-a, dodajući da su iznimno dobre najave za Novu godinu u Istri, na Kvarneru, u Dubrovniku, Splitu, Zadru, i općenito na Jadranu.
Dobre najave imaju i u Opatiji, koja je uz Crikvenicu tradicionalno jedno od popularnijih kvarnerskih blagdanskih odredišta, pogotovo za dočeke Nove godine, i iz čije Turističke zajednice napominju da samo za božićne blagdane očekuju oko 2.700 turista i oko 8.000 noćenja.