Predsjednik Uprave Luke Rijeka Vedran Devčić istaknuo je da je riječ o najvećem ulaganju Luke Rijeke u prošlih 40 godina.
Projekt je financiran vlastitim sredstvima odnosno dokapitalizacijom Luke Rijeke i prikupljanjem svježeg kapitala. Time smo dobili novog strateškog partnera, poljsku tvrtku OT Logistics, koji ima ambiciju kontrolirati tijekove na koridoru Baltik-Jadran, rekao je Devčić.
Naglasio je da su partneri i mirovinski fondovi, a država je ostala vlasnik kontrolnog paketa dionica Luke Rijeke.
Projekt izgradnje novih lučkih skladišta na terminalu Škrljevo počeo je 2013. godine, a izgradnja u kolovozu 2016. godine. Izgrađeni su novi kapaciteti, koji su nedostajali u kontejnerskom prometu, dodatni kapaciteti koji nedostaju u središtu Rijeke, a očekuje se da će novi kapaciteti omogućiti i nova zapošljavanja u Luci te drugim kooperantskim tvrtkama.
Novoizgrađena skladišta na terminalu Škrljevo površine su oko 26.000 četvornih metara, a novoizgrađene nadstrešnice 36.000 četvornih metara, dok se kontejnerski terminal nalazi na 12.000 četvornih metara. Stara skladišta nalaze se površini od oko 30.000 metara pa je sada na terminalu Škrljevo ukupno oko 100.000 četvornih metara natkrivenog skladišnog prostora. Cijeli taj prostor koristit će se za dodatne usluge, punjenje i pražnjenje kontejnera, za odlaganje praznih kontejnera, pranja, popravke i drugo. Koristit će se i kao pozadinski kapacitet za generalne i rasute teret za koje nema dovoljno prostora na terminalima u riječkoj luci.
Radove na izgradnji novih skladišta obavila je zajednica ponuditelja u kojoj su bili GP Krk i GP Mikić.
Devčić je naglasio da se u sljedećoj fazi ulaganja planiraju obnoviti stara lučka skladišta na terminalu Škrljevo, izgrađena 70-ih godina prošlog stoljeća, te da u sljedećoj godini Luka Rijeka planira utrošiti 40 milijuna eura bespovratna europskog novca za unaprjeđenje željezničke infrastrukture u bazenu riječke luke te na terminalu rasutog tereta u Bakru.
Dodao je da Luka Rijeka u 2017. ostvarila značajan rast prometa, kao i u financijskom dijelu te da je prošla poslovna godina bila dobra.
Ministar državne imovine Goran Marić kazao je da je riječ o projektu koji je poticajan i za šire okružje, za prometni pravac i gospodarsku orijentaciju. Vlada je smanjujući svoj udjel u temeljnom kapitalu Luke omogućila njenu dokapitalizaciju, rekao je.
Ovaj projekt znači puno za gospodarstvo i prometno povezivanje, a takve aktivnosti povezene su i s povećanjem zaposlenosti i BDP-a, istaknuo je Marić.
Ocijenio je da je Industrijska zona Kukuljanovo, u sklopu koje se nalazi terminal Škrljevo, simbol hrvatskog gospodarstva, jedinstven u Hrvatskoj i u susjedstvu.
Prema podacima sa skupa, Grad Bakar, većinski vlasnik Industrijske zone, donio je novi urbanistički plan te će se postojeća zona, u kojoj je sve više ulagača, proširiti za još milijun četvornih metara.