FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OTS: Ericsson Nikola Tesla d.d. - Uskoro pametno parkiranje u Splitu

Autor: Orhideja Štrk

Zagreb (HinaOTS) - Ericsson Nikola Tesla d.d. Zagreb, Krapinska 45, MB 3272699, (dalje Društvo) daje sljedeće priopćenje:

Nakon uspješno provedenog pilot projekta, Ericsson Nikola Tesla, kao nositelj konzorcija, s kompanijom Profico isporučit će ICT rješenje za pametno parkiranje komunalnom poduzeću Split parking. Posao je vrijedan gotovo 3 milijuna kuna, a planirano trajanje projekta je šest mjeseci. Riječ je o prvom cjelovitom rješenju za pametno parkiranje u Hrvatskoj i predstavlja jedan od koraka prema pametnom gradu u području mobilnosti.

Na 43 lokacije uličnih parkirališta sa ukupno 1.360 parkirnih mjesta bit će instalirani bežični senzori, koji će bežičnom mrežom releja i kolektora podataka biti povezani na centralni sustav. Na centralni sustav će biti povezana i postojeća izvanulična parkirališta pod upravom Split parkinga. Korisnici će, u realnom vremenu na Google maps karti, moći vidjeti koja su parkirna mjesta slobodna, a koja zauzeta, gdje su parkirna mjesta za invalide te će imati i mogućnost navigacije, plaćanja i anonimne prijave nepropisnog parkiranja odnosno blokiranja pristupa parkirnom mjestu. Na administratorskom sučelju sustava, Split parking će imati mogućnost nadzora i upravljanja sustavom u realnom vremenu.

Mr.sc. Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle komentirala je uvođenje pametnog parkinga u Splitu: „Rješenje koje ćemo implementirati slijedi Ericssonovu viziju umreženog društva u kojoj će sve što donosi korist poslovanju ili društvu općenito, biti umreženo. Riječ je o jednom od inovativnih rješenja za nisko-ugljično gospodarstvo, a na samom smo početku puta i u raznim segmentima života gradova ima prostora za mnoga druga pametna rješenja. Drago mi je da je Split krenuo ovim putem i vjerujem da će vrlo brzo građani Splita i gradska uprava osjetiti koristi ovog rješenja. Mislim da je ovo početak jedne lijepe priče i nastavka digitalne transformacije Splita u punom obimu.“

Ovaj ugovor je rezultat uspješne suradnje uprave grada, javnog poduzeća i gospodarstva u cilju podizanja kvalitete života građana i turista, veće učinkovitosti i održivosti grada te zaštite okoliša.

Marko Bartulić, direktor Split Parkinga, istaknuo je koliki će značaj ovo rješenje imati za grad Split i njegove građane: „Prvi cilj je zaštititi građane. Lakše će pronalaziti parkirno mjesto, smanjit će se gužve, smanjit će se emisija CO2, bit će jednostavnije platiti parkiranje, prijaviti nepropisno parkiranje, a tu je i još niz praktičnih rješenja. Ukratko, cilj je učiniti grad urednijim i komunalno sređenijim. Uspostavlja se i nadzorni centar koji će raditi 24 h dnevno te će pomoći u upravljanju, a dobivat ćemo puno podataka za daljnju analizu prometa u mirovanju. Inače, iskoristivost splitskih parkinga u vremenu naplate je tek 80 posto, u Splitu je 92.000 vozila i samo 7000 parkirnih mjesta pod naplatom.“

Mateo Perak iz splitske softverske tvrtke Profico istaknuo je zadovoljstvo što su dio projekta: „Za nas je ovo novo iskustvo, ali i korak naprijed jer smo iz privatnog globalnog sektora došli do lokalnog komunalnog poduzeća, no nekad je i to put. Teško je kod kuće uvjeriti ljude da ste dobri, a ovo je prvi projekt kojeg radimo za domaćeg klijenta. Aplikacija će biti dostupna na svim mobilnim platformama i integrirat će se u pet-šest postojećih sustava Split parkinga te će se cijeli njihov sustav dići na novu razinu.“

Splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara opisao je ovaj projekt kao početak 'smart city' ere u Splitu: „Ovo je jedan mali korak za našu komunalnu tvrtku, ali veliki korak za Split. Ovime počinjemo s projektom pametnog grada. To je pravi put: imamo uspješno komunalno poduzeće, veliku svjetsku tvrtku i splitski start-up, a sve to se odvija na Splitskom sveučilištu. Čestitam svima koji su sudjelovali na ovom projektu i ušli u posao koji bi trebao riješiti, možda, najveći problem u našem gradu.“

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

Ericsson je svjetski lider u komunikacijskim tehnologijama i uslugama te ima sjedište u Stockholmu, Švedska. Ericssonovu organizaciju čini 111.000 stručnjaka koji kupcima u 180 zemalja omogućuju inovativna rješenja i usluge. Zajedno izgrađujemo još povezaniju budućnost u kojoj će svatko i svaka industrija biti osnažena da postigne svoj puni potencijal. Prihod od prodaje u 2016. godini iznosio je 24.5 milijardi US dolara. Ericsson je uvršten u kotacije na burzi NASDAQ OMX u Stockholmu te u sustavu NASDAQ New York.
Ericsson Nikola Tesla je pridruženi član korporacije Ericsson koja predvodi i podržava suvremene načine komuniciranja. Aktivnosti kompanije obuhvaćaju prodaju i marketing, istraživanje i razvoj, dizajn cjelovitih komunikacijskih rješenja, usluge u području višeuslužnih i mobilnih mreža najnovijih generacija, uključujući mobilni Internet te sistemsku integraciju složenih sustava u svim segmentima poslovanja. Kompanija osigurava inovativna ICT rješenja koja unaprjeđuju život ljudi i stvaraju novu

vrijednost. Dionicama Ericssona Nikole Tesle trguje se na Redovitom tržištu Zagrebačke burze pod burzovnim simbolom ERNT-R-A.

Povezano
www.ericsson.hr
www.ericsson.com
www.ericsson.com/news
www.twitter.com/ericssonpress
www.facebook.com/ericsson
www.linkedin.com/company/ericsson
www.youtube.com/ericsson

KONTAKT:
Snježana Bahtijari
Direktorica Kompanijskih komunikacija
Ericsson Nikola Tesla
Tel.: + 385 1 365 4556
E-mail: snjezana.bahtijari@ericsson.com
- end - -

(HinaOTS)

An unhandled error has occurred. Reload 🗙