"Cijeli grad Split u sljedeće tri do četiri godine pretvorit ćemo u veliko gradilište za nadogradnju kanalizacijskog sustava, uz koji ćemo rješavati i vodoopskrbni sustav te sustav širokopojasnog interneta i bolje opskrbe električnom energijom. A u sve to je uključena i obnova niza gradskih prometnica s nogostupima i biciklističkim stazama", rekao Vela na konferenciji za novinare. Istaknuo je kako će se ovi projekti početi realizirati već sljedeće godine, kada će započeti nadogradna kanalizacijskog sustava u istočnim dijelovima Splita.
Upozorio je kako prometna infrastruktura u Splitu nije u skladu s potrebama današnjeg vremena, te se na više mjesta u gradu često stvaraju prometni zastoji koje je potrebno prevladati. "Split ima samo prometni ulaz na istočnoj strani iz smjera Dugopolja, te ćemo čvor Vučevica pretvoriti u istočni ulaz u Split tako što će se izgraditi tunel kroz Kozjak te most preko Kaštelanskog zaljeva", najavio je Vela, koji je kao stručnjak za prometnice bio angažiran na izgradnji Masleničkog mosta te obnovi splitske Rive.
Radi učinkovitijeg prometa u Splitu potrebno je, tvrdi, željeznički i autobusni kolodvor iz trajektne luke premjestiti u Kopilicu, dok bi se sadašnji željeznički i autobusni kolodvor u trajektnoj luci, odnosno na istočnoj obali ubuduće koristili samo kao, kako se izrazio, spojnica za pomorski promet. "Istočna obala je glavni resurs razvoja Splita i već postoji projekt za njeno preuređenje koji predviđa, između ostalog, prometno povezivanje gradske (trajektne) luke s glavnim prometnicama u Splitu," kazao je Vela.
Problem nedostatka parkirališta u Splitu bit će, kaže, prevladan u sljedećih nekoliko godina izgradnjom više velikih parkirališta na istočnoj obali, Trgu Hrvatske bratske zajednice te u gradskim četvrtima Sućidar, Mertojak i Visoka.
Ekonomist Krešimir Budiša, koji je u nedavnom prvom krugu lokalnih izbora izabran u Splitsko vijeće na listi HDZ-a, istaknuo je kako u javnosti ne postoji dovoljna svijest o važnosti ovih lokalnih izbora za Grad Split, odnosno za izbor splitskog gradonačelnika. "Sljedeće četverogodišnje razdoblje bit će od ključne važnosti za Split i trebalo bi predstavljati prekretnicu, pošto će se u tom razdoblju dogovarati novi programi EU od 2021. do 2027. godine. Stoga trebamo sljedećih nekoliko godina iskoristiti za izradu planske dokumentacije za sve velike infrastrukturne projekte u Splitu. Ako to sada ne napravimo, ova prilika bit će za svagda propuštena," upozorio je Budiša.