Istaknula je i kako bi turisti iz Francuske posljednjih godina sigurno bili brojniji da je bilo više zrakoplovnih linija.
"Lani smo imali smo devet novih aviolinija, a ove su godine uvedene još četiri. Sada je praktički pokrivena cijela Francuska, tržište sa 66 milijuna ljudi. najzanimljivije destinacije Francuzima su tradicionalno Dubrovnik i Split, ali u sve većem broju dolaze u Zadar i na sjeverni Jadran", rekla je Mihalić.
Zadarsko je područje ove godine iznimno popularno i zbog dolaska velikog francuskog turoperatora Pierre & Vacances u Crvenu luku pokraj Pakoštana, kazala je.
"U ovome trenutku nema francuskoga turoperatora koji u ponudi nema destinacije u našoj zemlji, na obali i na otocima, i za predsezonu i za glavnu sezonu", ustvrdila je Mihalić.
Tome svakako, dodala je, pridonosi i pojavljivanje Hrvatske na svim važnijim turističkim i specijaliziranim sajmovima te maritimnim događanima kakav je europski festival mora i maritimne baštine "Tjedan zaljeva Morbihan" u Vannesu, gdje Hrvatsku predstavlja 19-člana delegacija Splitsko-dalmatinske županije, ali i činjenica da je Hrvatska svrstana u red zemalja u kojima se turisti osjećaju sigurno.
Na Hrvatskom danu, koji su u Selu europske maritimne baštine u Vannesu organizirali Udruga Cronaves iz Splita, Udruga Palagruža iz Komiže i Ured HTZ-a u Parizu, predstavljena je manifestacija "Dani u Vali", koja će se u rujnu održati u Starome Gradu na otoku Hvaru.
Cilj manifestacije "Dani u Vali" jest njegovanje hrvatske maritimne baštine i okupljanje tradicionalnih brodova cijeloga Jadrana na jednom festivalu poput ovoga u Francuskoj.
"Prošle godine došle su posade od Istre do Korčule i dva broda iz Slovenije, a ovoga bismo puta voljeli da nam se pridruže i naši susjedi Talijani i pomorske velesile poput Francuske, Nizozemske, Španjolske, Irske, s kojima se predstavljamo u europskom maritimnom selu", rekao je Saša Lukić, potpredsjednik Udruge Cronaves, i na "Dane u Vali" pozvao vlasnike i posade brodova te turiste koji su okupili u hrvatskom šatoru.