Odluku o tri najbolja rješenja donosi ocjenjivački sud, koji se sastoji od četiri člana HDD-a i tri člana HTZ-a. Za najbolja rješenja dodjeljuju se tri novčane nagrade u bruto iznosima 50.000, 30.000 i 25.000 kuna.
Dodjela nagrade ne podrazumijeva automatsko izvođenje nagrađenog rada već predstavlja preporuku za usvajanje prvonagrađenog rješenja, već će finalnu odluku o pobjedničkom rješenju donijeti posebno Povjerenstvo Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice, navodi se u priopćenju.
Natjecatelj, čiji će rad biti odabran za realizaciju, obvezuje se napraviti tehničku dokumentaciju izrade izabranog rješenja, a na temelju koje će se provesti internacionalni natječaj za tehničkog izvođača. Novi koncept štanda planira se koristiti slijedećih pet godina.
Posljednji natječaj za kreativno rješenje štanda proveden je 2011. godine te se odabrani koncept koristio četiri godine.
"Hrvatska je danas u europskim, ali i svjetskim okvirima jedna od najtraženijih turističkih zemalja, a prema najavama s ovogodišnjih turističkih sajmova - hit destinacija 2017. godine. Ovako veliki interes za Hrvatskom mora pratiti i odgovarajući suvremeni vizualni koncept koji će među turistima iz cijeloga svijeta našu zemlju predstavljati kao jedinstvenu, drugačiju i zanimljivu destinaciju, što mi svakako i jesmo. Kontinuirani rast kvalitete u svim segmentima imperativ je rasta konkurentnosti turizma Republike Hrvatske, a svoj doprinos u tome svakako ima ulaganje u kvalitetu vizualnog identiteta, odnosno građenje imidža naše zemlje“, komentirao je ministar turizma Gari Cappelli.
Natječaj provodi HDD, a prijave se zaprimaju na adresu natjecaji@dizajn.hr s naslovom „Natječaj HTZ” do 3. srpnja 2017. godine do 17.00 sati. Svi zainteresirani autori i timovi mogu prisustvovati usmenom brifingu, koji će se održati u petak 26. svibnja s početkom u 10 sati u HDD-u, kaže se još u priopćenju.