Osim proizvodnog pogona, investicija bi uključivala i izgradnju centra za istraživanje i razvoj. Kako se doznaje od menadžera u odjelu prodaje i marketinga Ursus Busa, Waldemara Ruminskog, vrijednost potencijalne investicije bi iznosila otprilike 20 do 25 milijuna eura.
Promocija autobusa je, osim u Zagrebu, već održana u Rijeci, a predstoje još Split, Pula i Osijek. Tijekom tih promocija predstavnici Ursusa susrest će se s nekima od potencijalnih partnera u Hrvatskoj.
Wojciech Kramar, zamjenik generalnog direktora Pol-Mot Holdinga, kompanije u čijem je vlasništvu Ursus, naglasio je da je tvrtka trenutno u procesu traženja partnera. "Prvo trebamo pronaći partnera, onda dogovoriti obujam poslova i zajedničkih ulaganja, pa ćemo onda doći i do brojke o vrijednosti ulaganja", odgovorio je Kramar na pitanje o vrijednosti potencijalne investicije.
Zajednički projekt bi se oslonio i na fondove Europske unije, a kako napominje Kramar, Ursus u Poljskoj već ima značajna iskustva u povlačenju tih sredstava.
"Mi imamo tehnologiju i proizvod, a danas svi veliki gradovi polako prelaze na elektro-transport. Tražimo partnere da bi zajednički s njima radili montažu uz pomoć europskih sredstava, koja se u Hrvatskoj jako malo koriste. Iz Bruxellesa prigovaraju da ne dobivaju dobre projekte da bi preusmjerili ta sredstva. Trebamo izaći iz tog mrtvog kola i zajednički aplicirati da ih povučemo. Mi znamo kako, treba nam partner", kazao je Kramar.
Ursus je na hrvatskom tržištu prisutan dugi niz godina s traktorima i poljoprivrednom mehanizacijom, dok kompanija Ursus Bus, čije je sjedište u Lublinu, postoji pet godina te se bavi proizvodnjom električnih autobusa.
Ursus električni autobusi su duljine 10,12 i 19 metara, a imaju nultu emisiju štetnih plinova. Autobusi između dva punjenja baterije mogu prijeći od 200 do 240 kilometara, dok kapacitet određenih modela s brzim punjenjem putem pantografa iznosi i do 400 kilometara.