Projekt se provodi u 2017. uz potporu Ministarstva znanosti i obrazovanja u dvanaest hrvatskih županija, kako bi se djeci, roditeljima i onima koji rade s djecom ponudili savjeti i primjeri kako mogu iskoristiti prednosti tehnologije i medija.
Tom je prigodom predstavljen i portal o medijskoj pismenosti medijskapismenost.hr koji je, kao je rečeno, proizašao iz kampanje Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a "Birajmo što gledamo", koja je kroz različite primjere prikazala mogući utjecaj medija na djecu i roditelje. Oko teme medijske pismenosti okupljeni su još i Akademija dramske umjetnosti, Fakultet političkih znanosti u Zagrebu, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez, te brojni drugi suradnici.
Potpredsjednik DKMK-a Igor Kanižaj kazao je da je civilno društvo najveća snaga Hrvatske, te naveo kako je do sada DKMK održao 600 predavanja za oko 12 tisuća korisnika. Najavio je i osnivanje "medijskog dana", za kojega će tijekom cijelog dana obrazovati učenike, nastavnike i roditelje.
Profesor medijske kulture Krešimir Mikić istaknuo je da se mladi ne snalaze u enormnoj ponudi medijskih sadržaja bezbrojnih kanala, pa je smisao projekta pomoći im kada i što među tim sadržajima odabrati.
Član Vijeća za elektroničke medije Robert Tomljenović naglasio je da samo zakonskim sredstvima nije moguće zaštiti mlade korisnike medija, zbog čega je Agencija s UNICEF-om krenula u njihovo medijsko opismenjavanje.
Uz brojne druge teme, Društvo promiče informiranost o sigurnosti na internetu, nasilju u medijima, o utjecaju medija na dječji razvoj, o prepoznavanje stereotipa i drugima. Na okruglom stolu govorili su i predstavnici vlasti, te učenici i nastavnici škola koje provode medijsko opismenjavanje, kao i drugi.